• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیروزی طوفان هریرود مقابل شاهین آسمایی

پیروزی طوفان هریرود مقابل شاهین آسمایی

 در ادامه بازی های لیگ برتر افغانستان امروز ساعت 3:30 تیم های فوتبال شاهین آسمایی و طوفان هریرود به مصاف هم رفتند که در نهاید طوفانی ها موفق به شکست حریف شد، طوفان 2 بر 0 شاهین را شکست داد.
این دیدار با سود حلیم آقا شیرزاد داور میدان آغاز شد و هر دو تیم در نیمه اول صاحب موقعیت های نصفه و نیمه ی شدند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.
در نیمه نخست این بازی، مهاجم طوفان هریرود در دقیقه 22 داخل خط هژده صاحب یک موقعیت شد اما شوت او با واکنش خوب کاوش حیدری دروازه بان شاهینی ها قرار گرفت و توپ گل نشد.
نیمه دوم با فشار بازیکنان طوفان آغاز شد و این تیم حملاتی را روی دروازه حریف طرح ریزی کردند و توب را دو بار وارد دروازه شاهینی ها کردند.
شاگردان بوین اکر بردیف (شاهین آسمایی) در شروع نیمه دوم، بازی خشنی از خود به نمایش گذاشتند و سه کارت زرد از داور گرفتند.
اولین کارت زرد این دیدار را مهدی رضایی بازیکن شاهین آسمایی از سوی حلیم آقا شیرزاد داور میدان گرفت.
در دقیقه 63 طوفانی های چسپیده به خط هژده صاحب ضربه خطا شدند اما شوت معروف محمدی مهاجم طوفانی ها از بالای دروازه به بیرون رفت.
کارت زرد دوم را امان الله سرداری بازیکن شاهین ها در دقیقه 66 از داور میدان گرفت.
سید نصیر حسینی بازیکن شاهینی ها نیز در دقیقه 67 بازی، در پشت خط هژده صاحب توب شد اما شوت سر کش او از بالای دروازه به بیرون رفت و بعد از آن حسین علی زاده بازیکن شاهین اسمایی کارت زرد سوم را گرفت.
بازیکنان شاهین آسمایی به طرف چپ زمین روی مهاجم طوفانی ها خطا کرد و فردین حکیمی در دقیقه 72 از سمت چپ توب را روی دروازه شاهینی ها ارسال کرد و امان الله سرداری بازیکن شاهین گل به خودی زد.
بازیکنان طوفان هریرود در دقیقه 85 در داخل خط هژه صاحب یک موقعیت شدند و رحیم الله خیرخواه گل دوم طوفانی ها را به ثمر رساند و اختلاف را دوبرابر کرد.
شاگردان نظر بردیف (طوفان هریرود) با این پیروزی سه امتیازی شده و در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفتند.

  پربازدید ترین