• جمعه, 07 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

با مذاکره و تفاهم می توانیم بر مشکلات فایق آییم

با مذاکره و تفاهم می توانیم بر مشکلات فایق آییم

رییس اجرایی حکومت وحدت ملی در دیدار با نماینده ویژه سازمان ملل ، پیرامون اوضاع امنیتی و روند صلح افغانستان گفتگو کرده است.
دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی با نشرخبرنامه ای گفته است که داکتر عبدالله عبدالله، رییس اجرایی صبح امروز دوشنبه (3 عقرب) در دفترکارش در قصر سپیدار با آقای تادامیچی یماموتو فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای افغانستان ملاقات نمود.
براساس معلومات ریاست اجرایی در این نسشست آخرین تحولات سیاسی کشور مورد بحث قرارگرفت.
نماینده سازمان ملل موفقیت افغانستان و تعهد جامعه جهانی را در کنفرانس بروکسل برای افغانستان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تعهد جامعه جهانی برای افغانستان، تلاش‌ها برای صلح و ثبات در این کشور را تسریع نماید.
نماینده سازمان ملل همچنان سفرموفقانه رئیس اجرایی را به عربستان سعودی تبریک گفت و آن را نمونه‌ خوبی از موفقیت‌های حکومت افغانستان در سیاست خارجی خواند.
در این نشست همچنان آخرین تحولات نظامی کشور و روند مذاکرات صلح به بحث گرفته شد. داکتر عبدالله در صحبت‌های خود در باره پیشرفت‌ها و دشواری‌های حکومت و همچنان دستاوردهای حکومت در نشست بروکسل و سفر به عربستان سعودی با نماینده سازمان ملل صحبت کرد.
در این نشست وضعیت مهاجران و برگشت کنندگان از پاکستان و کمک‌های سازمان ملل و ارائه تسهیلات لازم به مهاجران مورد بحث قرارگرفت.

  پربازدید ترین