• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تجاوز دبیر باشگاه چلسی به بازیکنی خردسال؛ اعلام همکاری با نهادهای تحقیقی

تجاوز دبیر باشگاه چلسی به بازیکنی خردسال؛ اعلام همکاری با نهادهای تحقیقی

روزنامۀ تلگراف بریتانیا مدارکی را به دست آورده که حاکی از فساد اخلاقی دبیرکل تیم فوتبال چلسی با یکی از بازیکنان خردسال این تیم در سال 1970 است. پیشتر از نشر این گزارش، چندین نهاد، تحقیقاتی را مبنی بر سوءاستفاده‌های جنسی در باشگاه‌های فوتبال بریتانیا آغاز کرده بودند.
باشگاه چلسی نیز پس از نشر گزارش تلگراف، از همکاری‌اش برای بررسی سوءاستفاده‌های جنسی در این باشگاه خبر داده و گفته که از هیچ تلاشی برای افشای حقیقت و تحقیقات دربارۀ تجاوزهای جنسی در این باشگاه دریغ نمی‌کند.
روزنامۀ تلگراف همچنان باشگاه چلسی را به پرداخت پول به متضرر سوءاستفادۀ جنسی برای کتمان حقیقت متهم کرده است.


تریسی گروچ، وزیر ورزش بریتانیا

از چندی به این‌سو حدود هشت نهاد بازرسی از جمله پولیس و نیروهای کشفی لندن به دنبال بررسی سوءاستفاده‌های جنسی در باشگاه‌های فوتبال بریتانیا اند.
این نهادها شماره‌های تماسی را در اختیار مردم گذاشته بودند تا هر نوع شکایتی را با حفظ هویت در این رابطه به آنان برسانند. نهادهای بررسی در مدت دو ساعت حدود 300 تماس را ثبت کردند که همه حاکی از قضایای سوءاستفاده‌های جنسی در باشگاه‌های فوتبال این کشور است.
تریسی گروچ، وزیر ورزش بریتانیا پس از آغاز بررسی‌ها به تمام 40 ادارۀ ورزشی این کشور دستور داده تا از هیچ نوع همکاری با اداره‌های بازرسی دریغ نکنند.
گریک کلارک، رییس اتحادیه‌های فوتبال این کشور نیز قضیه‌های سوءاستفادۀ جنسی در این کشور را «شرم‌آورترین رویداد تاریخ فوتبال بریتانیا» خوانده است.‌

  پربازدید ترین