• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

مجلس اعلای اسلامی عراق: مردم ایران توطئه آمریکایی-صهیونیستی را خنثی می کنند

مجلس اعلای اسلامی عراق: مردم ایران توطئه آمریکایی-صهیونیستی را خنثی می کنند

مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه‌ای در خصوص آشوب‌های اخیر در برخی شهرهای ایران، تأکید کرد که رهبری و دولت و ملت ایران به زودی توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی را به شکست می‌کشانند.
مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای به آشوب‌های اخیر ایران واکنش نشان داد و شیوه سوءاستفاده از تظاهرات را برای ایجاد جنگ و درگیری را یادآور شد.
به نوشته پایگاه خبری شبکه السومریه، در این بیانیه آمده است: اتفاقات اخیر در جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنیم و رهبری و دولت و مردم ایران به زودی توطئه‌های آمریکایی-صهیونیستی را که قصد دارد در میان تمامی مردمان منطقه بی ثباتی به راه انداخته و با تمامی امکانات از درگیری‌های داخلی حمایت کند را با شکست مواجه می‌کنند.
مجلس اعلای اسلامی عراق همچنین دخالت‌های سیاسی و رسانه‌ای خارجی علیه کشورهای منطقه را محکوم کرد و آن را دخالتی آشکار در امور داخلی کشورها برای اجرای برنامه‌های تسلط بر منطقه دانست.
این بیانیه می‌افزاید: اینگونه دخالت‌ها با هدف ثبات زدایی است و جمهوری اسلامی به عنوان یک همسایه همواره از لحاظ سیاسی، اقتصادی و امنیتی حامی روند دموکراسی در عراق بوده است و مردم عراق فراموش نمی‌کند که چه کسی در خلال جنگ علیه تروریسم در کنارشان ایستاد.

  پربازدید ترین