• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بارسلونا با شکست رئال مادرید، فینالیست جام حذفی اسپانیا شد

 بارسلونا با شکست رئال مادرید، فینالیست جام حذفی اسپانیا شد

 تیم فوتبال بارسلونا با برتری چهار بر یک مقابل رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و با حذف حریف نامدار خود فینالیست شد.

شاگردان «ارنستو والورده» در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به «کوپا دل ری» که در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» برگزار شد با نتیجه سه بر صفر رئال مادرید را شکست دادند.

در این دیدار «لوییس سوارز» در دقیقه 50 در جریان بازی و 72 از روی نقطه پنالتی برای تیم بارسلونا گلزنی کرد و دیگر گل این تیم را «سرخیو راموس» مدافع تیم رئال ماردید در دقیقه 69 به اشتباه درون دروازه خودی جای داد.

دیدار رفت این دو تیم هفدهم بهمن ماه در ورزشگاه «نیوکمپ» برگزار و با نتیجه تساوی یک بر یک تمام شد. بدین ترتیب تیم بارسلونا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری چهار بر یک رئال مادرید مدعی را شکست داد و فینالیست شد.

نیمه نخست این دیدار رئال مادرید تیم برتر میدان بود و بازیکنان این تیم چندین موقعیت مناسب گلزنی به دست آوردند که البته هیج کدام ثمری برای این تیم نداشت.

در این نیمه بازیکنان تیم بارسلونا نیز به رغم خلق موقعیت در محوطه جریمه تیم رئال مادرید در زدن گل ناکام بودند.

در نیمه دوم روند بازی با گلی که سوارز در دقیقه 50 برای آبی اناری ها به ثمر رساند و دروازه کهکشهانی ها را گشود، روند بازی تغییر و یاران مسی تیم برتر میدان شدند.

فشار بازیکنان بارسلونا در ادامه این بازی در دقیقه 69 راموس مدافع میانی رئال را به اشتباه انداخت و او توپ را درون دروازه خودی جای داد.

سوارز سه دقیقه بعد یک بار دیگر برای تیم بارسلونا دراین بازی گلزنی کرد. او این بار از روی نقطه پنالتی دروازه «ناواس» را فرو ریخت و اختلاف را به سه گل افزایش داد.

در ادامه فشار بازیکنان رئال مادرید بی نتیجه بود و آنان در جبران این شکست سنگین ناکام بودند.

در دیگر دیدار این مرحله والنسیا بامداد جمعه با رئال بتیس دیدار خواهد کرد. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و با این نتیجه تیم والنسیا از بخت بیشتری برای صعود به دیدار نهایی این رقابت ها برخوردار است.

  پربازدید ترین