• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

بارسلونا 3 - 0 لیورپول؛ گام بلند به سمت فینال با جادوی مسی

بارسلونا 3 - 0 لیورپول؛ گام بلند به سمت فینال با جادوی مسی

 آبی و اناری پوشان به یک پیروزی پرگل مقابل تیم یورگن کلوپ دست یافتند.

تیم های بارسلونا و لیورپول از ساعت 23:30 شب گذشته در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که این بازی با سه گل به سود بارسا میزبان تمام شد.

بارسا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگلت، آلبا، بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، مسی، کوتینیو و سوارز

لیورپول: الیسون، گومز، ماتیپ، فن دایک، روبرتسون، فابینیو، کیتا، میلنر، وینالدوم، صلاح و مانه

مسی در دقیقه 13 بازی در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد اعتقاد به خطای هند ماتیپ داشت اما داور دستور به ادامه بازی داد. کلوپ در دقیقه 24 به دلیل مصدومیت نبی کیتا مجبور به تعویض اجباری شد و هندرسون به زمین آمد.

بارسا در دقیقه 26 روی سانتر زمینی تماشایی آلبا و با ضربه دقیق سوارز به گل نخست رسید. لیورپول در دقیقه 35 روی پاس بلند زیبای هندرسون صاحب موقعیت خوبی شد اما مانه که توپ در موقعیت خوبی به او رسید نتوانست ضربه خوبی بزند و توپ به بیرون رفت.

لیورپول که نیمه دوم را هجومی آغاز کرده بود در دقیقه 47 روی یک کار تیمی می توانست گل بزند اما تراشتگن به خوبی شوت محکم میلنر را دور کرد. دقایقی بعد بار دیگر لیورپول دفاع بارسا را تحت فشار قرار داد و این بار صلاح دروازه را از پشت محوطه جریمه هدف گرفت اما این بار هم تراشتگن با یک عکس العمل خوب دروازه اش را بسته نگه داشت.

 تیم میزبان در دقیقه 75 موفق شد برخلاف جریان بازی به گل دوم هم برسد. مسی دفاع لیورپول را بهم ریخت و توپ در داخل محوطه جریمه به رسید. این بازیکن هم توپ را به سوارز رساند اما ضربه این بازیکن به تیر خورد با این حال مسی در برگشت توانست دروازه خالی را باز کند.

فوق ستاره آرژانتینی در دقیقه 82 با یک ضربه آزاد تماشایی توانست گل سوم تیمش را هم بثمر برساند تا نیوکمپ منفجر شود. این ششصدمین گل مسی در پیراهن بارسا محسوب می شود. از آن طرف لیورپول تنها لحظاتی بعد صاحب یک فرصت خوب شد اما مدافعان لیورپول توپ فیرمینو را از روی خط برگشت دادند و ضربه صلاح در برگشت به تیر دروازه خورد.

در حالی که لیورپول جلو کشیدده بود بارسا روی یک ضد حمله سریع صاحب فرصت خوبی شد اما همکاری مسی و سوارز به نتیجه نرسید و توپ به کرنر رفت. بارسا در آخرین ثانیه های بازی بار دیگر روی ضد حمله صاحب یک فرصت مناسب شد اما دمبله که روی پاس مسی با دروازه تک به تک شده بود ضربه خوبی نزد و آلیسون توپ را مهار کرد.

  پربازدید ترین