• چهار شنبه, 05 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فرار از چنگ آدم ربایان؛ برهنه ام کردند و ازم فلم گرفتند

فرار از چنگ آدم ربایان؛ برهنه ام کردند و ازم فلم گرفتند

فوزیه، بانوی فاریابی که 10 ماه پیش در شهر میمنه ربوده شده بود، توانسته است از چنگ آدم‌ربایان فرار کند. او که از آزادی‌اش خوشحال است در طول این 10 ماه سرگذشت غم‌انگیزی را سپری کرده است.

فوزیه می‌گوید، حدود 10 ماه پیش که برای درمان بیماری‌اش راهی شفاخانه بود، در مسیر راه ربوده شد. ربایندگان با تهدید تفنگچه او را سوار موتر می‌کنند و دست‌ها و پاهایش را می‌بندند و او را به یکی از ولسوالی‌های دوردست فاریاب انتقال می‌دهند.  

ترس و وحشت دوران اسارت تا کنون در سیمای فوزیه مشاهده می‌شود و وقتی از آن دوران یاد می‌کند به لکنت زبان می‌افتد. وقتی کمی آرام می‌گیرد، می‌گوید که آدم‌ربایان او را برهنه کرده و مورد آزارواذیت قرار دادند و در همان حال از او فلم گرفتند.  

فوزیه می‌افزاید، آدم‌ربایان پس از مدتی او را به ولایت جوزجان انتقال دادند و در اتاقی زندانی کردند. او که هنوز زخم‌های چاقو بر بدنش قابل رویت است ادامه می‌دهد، «یکی از آدم‌ربایان مرا لت‌وکوب می‌کرد و بدنم را با چاقو می‌برید.»

فوزیه به نکتۀ جالبی اشاره می‌کند و می‌گوید، یکی از آدم‌ربایان پس از ربودنم به خانه‌مان مراجعه کرده و با بستگانم اظهار همدردی کرده است.

10 ماه اسارت و بدرفتاری با فوزیه، او را به مشکلات جسمی و روانی مبتلا کرده است. فوزیه از حکومت و نهادهای مسئول می‌خواهد که عاملان این رویداد را دستگیر و مجازات کنند.

  پربازدید ترین