• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

تجاوز شماری از نگهبانان یک نماینده مجلس بر دختری در کاپیسا

یک منبع امنیتی در ولایت کاپیسا، می‌گوید که محافظان خدیجه الهام خلیلی، عضو مجلس نمایندگان، بر زنی در مربوطات ولسوالی حصه‌ی دوم کوهستان این ولایت، به گونه‌ی گروهی، تجاوز جنسی کرده اند.

این منبع امنیتی که نخواست نامی از او برده شود، به رسانه‌ها گفت که این رویداد، جمعه‌شب (4 میزان)، در روستای جمال‌آغه‌ی ولسوالی حصه‌ی دوم کوهستان، رخ داده است.

منبع می‌گوید: «دختری در کاپیسا، در هماهنگی با محافظان خدیجه الهام خلیلی، دختر دیگری را که باشنده‌ی کابل بود، فریب داده و به کاپیسا کشاند. 11 نفر از محافظان این عضو مجلس نمایندگان نیز، جمعه‌شب، این دختر را با خود برده و به گونه‌ی گروهی، بر او تجاوز جنسی کردند.»

منبع، می‌افزاید که بر این دختر، در خانه‌ی خدیجه الهام خلیلی، عضو مجلس نمایندگان، تجاوز جنسی شده است.

به گفته‌ی منبع، نیروهای پولیس، عملیاتی را برای بازداشت عاملان این رویداد، راه‌اندازی کردند که در نتیجه‌ی آن، 7 نفر بازداشت شدند.

منبع، تصریح می‌کند که در جریان عملیات، یکی از محافظان این عضو مجلس نمایندگان، مقاومت می‌کرد و در نتیجه‌ی تیراندازی پولیس، زخمی شد.

منبع می‌گوید: «در حال حاضر، دختری که با محافظان خدیجه الهام هم‌دست بود، بازداشت شده و دختری که مورد تجاوز جنسی گروهی قرار گرفته نیز، در فرماندهی پولیس به سر می‌برد.»

به گفته‌ی منبع، بررسی‌های پولیس در این باره، آغاز شده و تلاش‌ها برای بازداشت سایر افرادی که در این موضوع دست داشتند نیز، جریان دارد.

  پربازدید ترین