• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

قابل توجه و دقت لازم ملت مسلمان، قهرمان، فهیم، آزاده و مجاهد افغانستان اسلامی

قابل توجه و دقت لازم ملت مسلمان، قهرمان، فهیم، آزاده و مجاهد افغانستان اسلامی

باید گفت که بسیار جای تاسف و تأثر است که عنصر به تمام معنی سرسپرده و در خدمت کسب منافع نامشروع نظام ظالمانه‌ی سرمایه‌داری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار جناب خلیلزاد برای دولت و ملت مسلمان ما تعیین تکلیف کند. آنهم مطابق دستور و فرمان حکام فاسق، فاجر آمریکا که تشنه به خون امت بزرگ اسلامی‌اند.

 آری به آقای خلیلزاد باید گفت گرچه ابهت کاذبانه و قدرت عنکبوتی آمریکا سبب شده شما  بخاطر خوش خدمتی به ارباب های یهودی و نصرانیت به عِرق ملی و مذهبی پشت کرده باشی، ولی این را بدان که اگر دست از این دلال بازیهای نابخردانه که بسود اشغالگران و قاتل هزاران نفر از مردان، زنان و کودکان کشورمان هستند بر نداری مطمئن باش که توسط مجاهدان مسلمان و دلیرمردان ملت قهرمان و سرافراز افغانستان به سرنوشت شوم سپرده و مزدور خائن استعمار پیر انگلیسی مثل شاه شجاع خاین دچار میشوید، اما دولت مردان و طالبان هم باید از خواب غفلت بیدار شوند و به خود آیند و ازشر توطئه های شوم و ظالمانه بت بزرگ و شیطان صفت آمریکای جنایتکار به خدا پناه برده و به دامان پرمهر و مطمئن مردم مسلمان، دلیر، و آزاده افغانستان اسلامی برگردند؛ زیرا موجودیت هیچ‌کدام‌تان برای امریکا پشیزی ارزشی نداشته و ندارد، و مواظب باشید که امریکا  تاریخ مصرف شما را تا زمان حفظ منافعش تعیین می‌کند و استفاده مقطعی از شما خواهد کرد، مانند گذشته و قبل از شما که بارها این‌کار را کرده است.

و این را همه بدانیم که تنها راه برون رفت از بحران کمرشکن فعلی کشور ایجاد یک افغانستان اسلامی، مستقل و متحد فقط و فقط توکل بر خداوند بزرگ و ایجاد اعتماد و تکیه بر مردم وفادار مسلمان و سخت‌کوش افغانستان عزیز است و بس.

 در طول این چند دهه باید برای دولتمردان قبلی و فعلی و هم برای طالبان ثابت و روشن شده باشد که وردود آمریکا و ناتو به افغانستان به بهانه باصطلاح مبارزه با تروریزم فقط و فقط برای اسلام ستیزی، غارت معادن و دارایایی های افغانستان و کسب اطلاعات امنیتی، نظامی و... از منطقه بویژه چین، روسیه و جمهوری اسلامی ایران بوده ولی از آنجایی که به لطف و نصرت الهی و مقاومت وصف‌ناپذیر ملت مسلمان و مجاهد افغانستان بالاخره امریکا هم در سطح جهانی، منقطوی و داخلی باشکست‌ها و چالش‌های بزرگی مواجه شده و مجبور به ترک افغانستان است.

پس می طلبد که گروه های مذاکراتی دولت و طالبان بدون در نظر گرفتن خط و نشان که دلال و سر سپرده آمریکا خلیل زاد برای نفوذ و ایجاد اختلاف مطرح می کند راه خداپسندانه و عاقلانه را  که شما  را به مرحله مطلوب برساند برگزینید و آن این است که هرچه زودتر به اتکا، اعتماد و پشتیبانی ملت و مردم  مسلمان افغانستان برنامه های گفتگوی صلح  را به مدد الهی و اعتماد ذات البینی طوری به پیش ببرید که در نتیجه آن جهان شاهد یک افغانستان اسلامی، مستقل، متحد و قدرتمند باشد. انشاءالله

  پربازدید ترین