• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

انهدام ناوهای دشمن فرضی از فاصله 1800کیلومتری/ شلیک راکت های بالستیک سپاه ایران به عمق اقیانوس هند

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران راکت های بالستیک دوربرد کلاس‌های متنوع از فاصله 1800کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده منهدم کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مرحله دوم و آخرین روز تمرینات نظامی، راکت‌های بالستیک را آزمایش کرد.

این راکت‌ها بر یک هدف فرضی در اقیانوس هند فیر شدند و تصاویر نشان می‌دهند که دو راکت به یک هدف که آن را "کشتی‌های فرضی دشمن" توصیف کرده، در فاصلۀ 1،800 کیلومتری اصابت کرده اند.

تمرینات نظامی ایران در حالی صورت گرفته که تنش‌ها بین واشنگتن و تهران روی برنامۀ جنجال برانگیز هسته‌ای ایران و تشدید فشارهای امریکا بر این کشور، افزایش یافته است.

راکت های بالستیک دوربرد کلاس‌های متنوع از فاصله 1800کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده منهدم کردند.

مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز گذشته در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران در حال برگزاری است؛ با اجرای عملیات راهبردی راکت‌های بالستیک دوربرد ضدناوهای متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به انجام رسید.

در این مرحله از رزمایش  پس از کشف موقعیت ناوهای متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه‌های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه، راکت های بالستیک دوربرد کلاس‌های متنوع از فاصله 1800کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده منهدم کردند.

گفتنی است؛ رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله رزمایش‌های سالیانه است که مرحله نخست این رزمایش روز گذشته با اجرای عملیات ترکیبی  راکتی و پهپادی و تمرین تهاجم به ارکان دفاعی دشمن به انجام رسید.

  پربازدید ترین