• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

از تجهیز طالبان با پهباد تا 30 میلیون دالر ترکارى ارگ

1) مجهیز شدن طالبان با پهپاد و بیخبرى ارگ نشینان فاسد و شکمبو؟
(2) رسوایى 30 میلیون دالر ترکارى و 17 نوع گوشت مصرف اداره امور.

کشوری که 90 در صد شهروندانش زیر فقر است و اطراف خیابانهاى شهر و زیر پل ها منجمله پل سوخته در کابل و تفریگاه ها، ویرانه ها،... پر از گدایان و مبتلایان مواد مخدر میباشد: اما اداره امور این دولت فاسد و بى کفایت تحت رهبرى غنى احمدزى، بیشرمانه 17 نوع گوشت و 30 میلیون دالر ترکارى از کد 91 را بیباکانه حیف و میل میکنند؟

اگر این بررسى ها تیم پارلمانى درست باشد این خایین شکمبو، خون آشامتر از طالبان هستند. چرا که طالبان با انتحار جان مردم را گرفته و میگیرند. اما ارگى ها با دزدیدن پول و نان مردم را به تدریج کشته و میکشند.

هر دو روى یک سکه هستند.
این فساد گسترده در سطوح بالاى، نه تنها مانع صلح و آسایش مردم رنجدیده این سر زمین شده است. بلکه در رشد روزافزون طالبان وحشى افغان با تجهیزات پیشرفته در سراسر کشور نیز گردیده است. چرا که این قشر فساد پیش هیچ به ترقى و آسایش مردمان این مرز و بوم علاقه ی ندارند. همه در غم شکم خود و ثروت اندوزى و فرار از أفغانستان هستند. بدون تعلل و اغماض و سهل انگارى باید از خود دفاع نمایند: دیدیم که بالاخره صبر و تحمل مارشال دوستم بپایان رسید. امروز خود دست بکار شد، نگذاشت که طالبان شب هنگام منزلش را با پهپاد مورد حمله قرار دهند؟

رضا میهنیار

  پربازدید ترین