• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روز قدس… جبهه عربی صهیونیستی… تاریخ ثبت می شود

روز قدس… جبهه عربی صهیونیستی… تاریخ ثبت می شود

واقعا شرم آور است که نام عربستان‌ سعودی یا هر کشور عربی دیگری در کنار صهیونیست های متجاوز و در صف توطئه علیه مسئله ی اول جهان اسلام، مسئله ی فلسطین، قرار گیرد یا آنها را در لیست کشورهای متحد علیه سوریه و ملتش ببینیم. در حالی که نام بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره)، با تعیین روز قدس در خط مقدم مقاومت ثبت گردد و پیروان ایشان تا به امروز از دلاوران شریف مدافع فلسطین و حامی سوریه دربرابر تروریسم باشند.
امسال روز جهانی قدس در مرحله ی حساسی از تاریخ این امت رقم خواهد خورد. چرا که از طرفی همزمان با صدمین سال پیمان شوم بالفور و از طرف دیگر با تاسیس جبهه ی عربی صهیونیستی به فرماندهی آمریکایی ترامپ همراه شده است. جبهه ای که ادعا می شد برای مبارزه با تروریسم تاسیس شده ولی هر روزی که می گذرد چهره ی شیطانی واقعی و تلاش آنها برای حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی و غارت اموال مسلمانان نمایان تر می شود.

\"\"
ولی در گوشه ی دیگری از جهان مردمانی را می بینیم که شرافت و جوانمردی را معنی می کنند و تمام رنج های امت اسلامی را یکه و تنها به دوش می کشند تا ارزش های اسلامی گم نشود و برای جلوگیری از تقسیم سوریه تا پای مرگ می روند. با وجود تلاش فراوان، دشمن نتوانست مسئله ی فلسطین را برای این دلاوران کمرنگ نماید. آنان که پس از ماجراهای سال 2011 و فرا رسیدن پاییز عربی به ویژه در سوریه، یکی از مهم ترین حامیان ملت مظلوم فلسطین، به صف اول دفاع از این کشور شتافتند.

  پربازدید ترین