• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند/ زندان به من راه درست را برای دفاع از وطنم آموخت

قدس پایتخت ابدی فلسطین باقی خواهد ماند/ زندان به من راه درست را برای دفاع از وطنم آموخت

 دختر مبارز فلسطینی که صبح امروز یکشنبه از زندان‌های اسرائیلی آزاد شده است، گفت: قدس پایتخت ابدی فلسطین بود و باقی خواهد ماند.

«عهد التمیمی» دختر مبارز فلسطینی امروز یکشنبه در نشستی خبری اعلام کرد که باید از اسرای فلسطینی که در بازداشت‌گاه‌های اسرائیلی زندانی هستند، حمایت کرد و به این حمایت‌ها ادامه داد.

دختر مبارز فلسطینی که صبح امروز یکشنبه از زندان‌های اسرائیلی آزاد شده است، تصریح کرد: قدس پایتخت ابدی فلسطین بود و باقی خواهد ماند.

التمیمی تاکید کرد که باید رژیم صهیونیستی را به دلیل ارتکاب جنایت‌های آن در حق فلسطینیان تحت تعقیب قرار داد و محاکمه کرد.

او گفت: با وجود فشارهای رژیم صهیونیستی موفق به ادامه تحصیل در داخل زندان شدم و رژیم اشغالگر نتوانست مانع ادامه تحصیل من شود.

دختر آزاد شده فلسطینی در ادامه نشست خبری به تصویب قانون «کشور یهود» در پارلمان رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این قانون نژاد پرستانه است.

عهد التمیمی اعلام کرد که می خواهد رسانه‌های اسرائیلی را که در صدد تخریب چهره او بودند، تحریم کند و به هیچ سوالی که از سوی این رسانه‌ها مطرح می‌شود، پاسخ ندهد.

دختر مبارز فلسطینی افزود: خوشحالی من کامل نیست، به دلیل اینکه تعداد زیادی از فلسطینیان زن و مرد در زندان‌های اسرائیلی بازداشت هستند.

دختر مبارز فلسطینی تاکید کرد که درباره قانون بین المللی مطالعه خواهم کرد تا مساله اسرای فلسطینی را به گوش جهانیان برسانم.

او گفت که زندان به من راه درست را برای دفاع از وطنم آموخت.

التمیمی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز هیچ شروطی پس از آزادی من وضع نکرده است.

«عهد التمیمی» دختر نوجوان فلسطینی که به مبارزه با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مشهور شده، صبح امروز پس از تحمل 8 ماه زندان آزاد شد.

مهم‌ترین اتهام‌های مطرح شده علیه عهد، «ضرب و شتم نظامیان صهیونیست، اختلال در روند کار این نظامیان، اقدامات تحریک‌آمیز، تهدید کردن، اهانت به نظامیان، مشارکت در آشوب و پرتاب سنگ» بود.

دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی در زندان «عوفر» (نزدیک رام‌الله) وی را به دلیل اتهامات مطرح شده به هشت ماه زندان محکوم کرده بود.

  پربازدید ترین