• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پیروزی شاهین آسمایی بر موج های آمو

پیروزی شاهین آسمایی بر موج های آمو

در دیدار نخست هفتمین دورۀ لیگ برتر فوتبال افغانستان، دو تیم شاهین آسمایی(قهرمان دوره پیشین) و موج‌های آمو به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار که روز گذشته از ساعت 7 عصر آغاز شد، با برتری دو بر صفر تیم شاهین آسمایی به پایان رسید تا همچنان مانند سالهای گذشته خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند.

در این دیدار حسین علی زاده و فریدن حکمی برای شاهین آسمایی گلزنی کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و پس از چند دقیقه، طلایی پوشان پایتخت، ابتکار عمل را بدست گرفتند و چند حملۀ نصف و نیمه را روی دروازۀ موج‌های آمو ایجاد کردند، اما هیچ یکی آن‌ها تبدیل به گل نشد. به این ترتیب، بازی در نیمۀ نخست بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم را شاهین آسمایی، بازی را هجومی آغاز و کرد و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانۀ بازکردن دروازۀ حریف پیش رفت، تا این‌که حسین علی زاده در دقیقۀ 52 گُل نخست بازی را به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و بازیکنان شاهین آسمایی دست از حملات برنداشت و در دقیقۀ 77 بازی، توسط فریدن حکمی دروازۀ موج‌های آمو را برای باز دوم باز کرد.

بازیکنان شاهین پس از این گُل هم چند موقعیت گُل‌زنی داشتند، اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند؛ تا در نهایت، بازی با نتیجۀ دو بر صفر به سود شاهین آسمایی به پایان رسید.

در این دیدار حسین علیزاده بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

یادآوری می کنیم، که فردا در دومین دیدار هفتمین دو رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال افغانستان — بیناد رحمانی، تیم‌های عقابان هندوکش و دمیوند اتلان در برابرهم بخت آزمایی می کنند.

  پربازدید ترین