• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

هوشیار باشید و از بهر برنامه های اسخباراتی آی اس آی بازی نخورید!

هوشیار باشید و از بهر برنامه های اسخباراتی  آی اس آی بازی نخورید!

باید بیندیشیم که مولوی سمیع الحق کی بود ، چکارمیکرد، چرا تا حالا کشته نشده بود واکنون چی سبب شد که درامن ترین محل زندگی اش، درخانه سلاخی شود!

هموطنان عزیز بیاد داشته باشید که امروزه جنگ های استخباراتی بسیار پیچیده و خطرناک به پیش می روند و اینگونه رویداد ها را نباید ساده گرفت.
مولوی سمیع الحق چهره ای بود که بسیاری از رهبران طالبان، به شمول ملا محمد عمر را در مدرسه حقانیه در پاکستان آموزش داده بود و همیشه فتوا هایی بر ادامه جهاد و خونریزی در افغانستان سرمیداد.
اما به یاد داشته باشید که رهبری ادامه جنگ افغانستان در دست اسخبارات نظامی این کشور است و مثل مولوی سمیع الحق ده ها آخند دیگر را در آن کشور و حتی افغانستان دارد که دیدگاه تداوم کشته شدن مردم افغانستان را دنبال کنند.

هرازگاهی که یک چهره و یا یک مقام در پاکستان به ختم جنگ در افغانستان فکر کند و یا دیدگاهی را در اینباره مطرح سازد، سازمان استخبارات پاکستان طرح کشتن اش را روی دست می گیرد و سپس افغانستان را مسوول کشته شدنش معرفی می کند.
ملا عمر رهبر پیشین طالبان در پاکستان نیز همینگونه کشته شد و ملا برادر و ملا صمد ثانی نیز با همین انگیزه ها به زندان فرستاده شدند.

به تازگی حکومت غیرنظامی پاکستان به رهبری عمران خان که هیچ نقشی برسیاست های این کشور ندارد، پس از دیدار با زلمی خلیلزاد و با آوردن فشار بر شماری از چهره های اثرگذار پاکستان، ازجمله مولوی سمیع الحق از آنها خواسته بود تا طالبان را وادار به گفتگو با حکومت افغانستان کنند و سمیع الحق به تازگی و در آخرین سخنان اش گفته بود که طالبان باید به میز گفتگو های صلح با حکومت افغانستان برگردند.

قرار بود در همین هفته پدر معنوی طالبان در یک نشست بزرگ در شهر لاهور پاکستان شرکت کند تا از طالبان بخواهد که با حکومت افغانستان گفتگو کنند، اما پیش از آن آی اس آی کارش را ساخت.
آی اس آی با کشتن پدر طالبان چند بازی بزرگ استخباراتی را انجام میدهد.

1.  افغانستان را مسوول قتل سمیع الحق معرفی می کند و به همه اعضای طالبان می گوید که حکومت افغانستان شما را بی پدر ساخت.
2. مهره های اصلی که می توانند به روند صلح افغانستان کمک کنند را نیست و نابود می کند.
3. تلاش های حکومت افغانستان را برای رسیدن به صلح ضرب سفر می سازد.
4. با کشتن چنین چهره های همه عالمان دین و ملا های مدرسه های دینی را در پاکستان برضد حکومت و نظام افغانستان تحریک می کند و به آنان انگیزه می دهد که برای خونخواهی پدرشان با حکومتی که به گفته آنان از سوی امریکای ها اداره می شود به جهاد برخیزند و اگر دیروز صد انتحار کننده به افغانستان می آمد اکنون هزاران تن برای کشتن مردم مظلوم افغانستان واسکت های انتحاری را برسینه ها ببندند.
بنآءً هوشیار باشید و از بهر این برنامه های اسخباراتی بازی نخورید!

  پربازدید ترین