• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

یک اسرائیلی لیورپول را به هم ریخت!/ تهدید جبران ناپذیر محمد صلاح

یک اسرائیلی لیورپول را به هم ریخت!/ تهدید جبران ناپذیر محمد صلاح

ستاره کلیدی تیم فوتبال باشگاه لیورپول انگلیس نسبت به خرید یک بازیکن اسراییلی به تیم خود هشدار داده و تهدید کرده که این تیم را ترک خواهد کرد.

محمد صلاح بازیکن مصری تیم فوتبال باشگاه لیورپول انگلیس پس از آنکه مطلع شد لیورپول قطعاً در حال مذاکره با یک بازیکن از رژیم اشغالگر قدس شریف است، به صورت رسمی به مقامات باشگاه خود هشدار داد: اگر بازیکن اسراییلی بخرید، لیورپول را ترک می‌کنم.

این در حالی است که حدود یک ماه پیش، صلاح در مصاحبه با دیلی میل تاکید کرده بود از بازی با لباس لیورپول احساس آرامش دارد و از اینکه در لیورپول ماندگار شده بسیار خوشحال است و این نشان می‌دهد که وی به عنوان که مسلمان متعهد و مومن تا چه میزان به آرمانها و عقیده خود پایبند بوده و حاضر است زندگی راحت، ثروت روز افزون و اعتبار جهانی خود را در معرض خطر قرار دهد اما از خطوط قرمز زندگی خود نگذرد.

شایعه مذاکره باشگاه لیورپول با باشگاه ردبول سالزبورگ برای به خدمت گرفتن بازیکنی اسراییلی به نام دابور وقتی قوت گرفت و چهره خبری پیدا کرد که رسانه‌های بریتانیایی مطمئن شدند این مذاکرات به صورت رسمی به فیفا نیز گزارش شده و سرخهای انفیلد خیال خرید قطعی وی را دارند.

دابور 12 بازی برای تیم رژیم صهیونیستی انجام داده و 3 گل نیز به ثمر رسانده است. صلاح در این خصوص به وب سایت خبری میرر وابسه به روزنامه میر لندن گفته است: در این باره پیشنهاد نداده‌ام بلکه تاکید کرده‌ام این کار را انجام خواهم داد و این قطعی است، یک ثانیه هم در تیمی که یک بازیکن اسراییلی خریده باشد، نمی مانم و برایم مهم نیست جریمه شوم یا ضرر شدید مالی داشته باشم.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول مسلماً در آستانه لیگ قهرمانان اروپا به وجود محمد صلاح به عنوان مهره کلیدی و ابرستاره تیم نیاز مبرم دارد اما از چنین وضعیتی شگفت زده شده و در حالی که مطمئن است نمی‌تواند صلاح را به چیز دیگری جز عقیده اش راضی کند، بنا را بر مذاکره با مقامات باشگاه گذاشته تا فعلاً دست از مذاکره با طرف اسراییلی بردارند.

وب سایت خبری caughtoffside نیز در گزارشی از این موضوع آورده است: صلاح نشان داد پای عقیده خود می‌ماند، ما خوب یا بد بودن عقیده او را زیر ذره بین نمی‌گیریم اما بر این باوریم که در دنیای فوتبال حرفه‌ای باید به حریم بازیکنان احترام گذاشت و اگر صلاح بازیکن با ارزشی است اکنون وقت هزینه کردن برای این مهره ارزشمند است و لیورپول باید به او ثابت کند که برایش ارزشمند است و نمی‌خواهد گنجی به نام محمد صلاح را از دست بدهد.

  پربازدید ترین