• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

لیورپول 4 - 0 بارسلونا؛ معجزه پسران کلوپ در شب تاریخی آنفیلد

 لیورپول 4 - 0 بارسلونا؛ معجزه پسران کلوپ در شب تاریخی آنفیلد

لیورپول با ثبت یک بازگشت تاریخی توانست برای دومین سال پیاپی فینالیست لیگ قهرمانان شود.

تیم های لیورپول و بارسلونا از ساعت 23:30 دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که تیم لیورپول با 4 گل پیروز بازی شد. بدین ترتیب شاگردان کلوپ که در بازی رفت با 3 گل شکست خورده بودند و در این بازی محمد صلاح و فیرمینو را نداشتند در مجموع با نتیجه 4-3 برای دومین سال پیاپی به فینال رفتند.  

لیورپول: الیسون، ارنولد، ماتیپ، فن دایک، روبرتسون، میلنر، فابینیو، هندرسون، شکیری، مانه و اوریگی

بارسلونا: تراشتگن، روبرتو، پیکه، لنگلت، البا، بوسکتس، راکیتیچ، ویدال، مسی، کوتینیو و سوارز

لیورپول در همان دقیقه 7 بازی به گل رسید. هندرسون دفاع بارسا را بهم ریخت اما تراشتگن توانست ضربه اش را دور کند با این حال اوریگی در برگشت توانست دروازه را باز کند. بارسا در دقیقه 18 صاحب موقعیت خوبی شد اما آلیسون با یک واکنش به موقع ضربه کوتینیو را به بیرون فرستاد.

بارسا در دقیقه 30 روی یک حرکت خوب تیمی تا آستانه گلزنی رفت اما این بار تعلل مسی در داخل محوطه باعث شد فن دایک بتواند توپ را دور کند. بارسا در آخرین لحظات نیمه اول روی پاس در عمق مسی می توانستگل بزند اما الیسون باز هم توانست واکنش خوبی نشان دهد و این بار ضربه البا را دور کرد. بارسا در ابتدای نیمه دوم روی پاس مسی و توسط سوارز می توانست گل بزند اما این بار هم الیسون هم توانست توپ را به خوبی دور کند.

الکساندر ارنولد در دقیقه 54 در گوشه زمین پس از اشتباه البا صاحب توپ شد و سانترش به وینالدوم رسید و این بازیکن که بین دو نیمه به جای روبرتسون به بازی آمده بود توانست دروازه را باز کند. وینالدوم در عین ناباوری تنها 2 دقیقه بعد روی سانتر زیبای شکیری و با یک ضربه سر زیبا گل سوم تیمش را هم زد.

تیم میزبان در دقیقه 79 روی تعلل مدافعان بارسا به گل چهارم هم رسید. الکساندر ارنولد از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و کرنر را سریع به دهانه دروازه رساند و اوریگی توانست گل دوم خودش را بزند تا ورزشگاه منفجر شود

  پربازدید ترین