• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

انفجار در خانه امیر دبی؛ ثروت آسایش می آورد، آرامش نه

شاید در خاور میانه دبی زیباترین ودیدنی ترین جای باشد کلید اینهمه زیبایی دردستان امیر دبی است همه شاید این فکر را نمایند که شاهزادگان دبی غرق در نعمت وخرسند از زندگی هرانچه میل کند برایش فراهم هست که واقعا چنین هست، اما ایا رضایت درزندگی هم در کنج خانه های شاه زادگان اززندگی وجود دارد؟

هیچ کسی نمی دانند که پشت این پرده ای زخیم چه می گذرد مگر اینکه نسبت های حاکم بین اعظای خانواده ای شاه به حدی انفجار رسد ونگاه می دانیم که بیرون زندگی شاهزادگان دیگران را کشته ودرون آن شاه زادگان را نابود کرده است.

امیر دبی در کمتر از یک ماه سه حادثه‌ی تلخی را تجربه می نماید فرار زن شماره شش به آلمان وانگلیس، جان دادن فرزند امیر در دبی و فرار دختر امیر از خانه که هرکدام دلیل خاص خودرا دارد. این رخداد ها نماد و نمونه از صدها مورد دیگر در خانه های شاهان وشاه زادگان می باشد. آنچه که از چنین حوادث عبرت می آفرینند این است که ما به زندگی ساده و بی‌آلایش خود شادمان‌تر از هر زمان باشیم و بدانیم که عشق در ورای درهم و دینار پنهان نیست، عشق برج خلیفه نمی خواهد و عشق جرقه‌ی است که باید آنرا آفرید و لو در لب جوی با قرص نان خشکیده خوب تجربه کردیم که دختر نازنین سلطان جاپان چه گونه به سرداری چوپان رو آورد و به تمام جذبه‌های سلطنت پشت نمود عشق پدر سوخته است زمان و مکان نمی شناسد عدد را در سال نمی شمارد فقط منتظر هست که از کدام چشم جرقه می‌اندازد و بس خوب است که در محیط خانواده بدون آلایش عشق را به شاه زادگان خود آفریده و آن را نوازش دهیم و این است معنایی یک زندگی واقعی.

  پربازدید ترین