• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

واکنش شدید خواهر رونالدو به شوخی فن دایک

واکنش شدید خواهر رونالدو به شوخی فن دایک

ویرجیل فن دایک مدافع تیم لیورپول که یکی از کاندید های اصلی کسب توپ طلا نیز بود، پیش از شروع مراسم توپ طلا در پاسخ به خبرنگار مبنی بر عدم حضور رونالدو به عنوان یک رقیب گفته بود: مگر رونالدو رقیبم بوده است؟ این اظهار نظر ویرجیل فن دایک واکنش خواهر کریستیانو رونالدو را به همراه داشت.

دوشنبه شب گذشته مراسم اهدای توپ طلا به بهترین بازیکن سال 2019 در پاریس برگزار شد که طی آن لیونل مسی ابر ستاره دنیای فوتبال برای ششمین بار توانست توپ طلا را کسب کرد.

در این مراسم عنوان بهترین بازیکن جوان به ماتیاس دلیخت بازیکن جوان تیم یوونتوس رسید. الیسون بکر دروازه بان لیورپول بهترین دروازه بان سال جهان شناخته شد و در بخش فوتبال بانوان نیز مگان راپینو به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال بانوان شناخته شد.

گفتنی است ویرجیل فن دایک ستاره تیم لیورپول در جایگاه دوم برترین بازیکنان بعد از لیونل مسی قرار گرفت و کریستیانو رونالدو ستاره پر آوازه دنیای فوتبال در جایگاه سوم قرار گرفت.

ویرجیل فن دایک در بخش فرش سرخ این مراسم به سوال خبرنگار مبنی بر عدم حضور رونالدو به عنوان یک رقیب و شانس بیشتر برای فان دایک گفت: مگر رونالدو رقیب من بوده است؟

در این مورد "کاتیا" خواهر کریستیانو رونالدو با یادآوری افتخارات فردی و تیمی برادرش در صفحات اجتماعی چنین گفت:
ویرجیل عزیز، جایی که تو رفتی کریستیانو هزار بار رفته و آمده. کریستیانو سه بار قهرمان لیگ کشوری شده که سالها داری آنجا بازی میکنی و هنوز دستت به جامش نرسیده. کریستیانو حتی بهترین بازیکن و آقای گل لیگی بود که داری در آن بازی میکنی. تازه جوان تر از تو هم بود. بعد کریستیانو به جاهای دیگر رفت و بهترین بازیکن تاریخ یک باشگاه دیگر هم شد، رئال مادرید، باشگاهی که با کریستیانو در فینال چمپیونزلیگ شکستت داد. رونالدو 5 بار قهرمان این جام شده. رونالدو و هم تیمی هایش در فینال لیگ ملت ها هم تو را شکست دادن. ویرجیل عزیز، حتی در موفق ترین سال دوران حرفه ای ات هم کریستیانو بیشتر از تو جام برد، عالیه، نه؟ حالا جام هایی که واقعاً مهم هستن را ببر بعد باهم حرف میزنیم. وقتی چند عنوان واقعاً مهم بردی شاید بتوانی با کریستیانو سر یک میز بشینی
و برای من کریستیانو، تو همیشه بهترین بازیکن جهان هستی و خواهی بود.

  پربازدید ترین