• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

آیت الله سیستانی: شهادت جمعی «قهرمانان پیروزی بر داعش» نقض حاکمیت عراق است

 آیت الله سیستانی: شهادت جمعی «قهرمانان پیروزی بر داعش» نقض حاکمیت عراق است

آیت الله العظمی سیستانی در واکنش به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنها اعلام کرد: آنچه در نزدیکی فرودگاه بغداد رخ داد حمله وحشیانه و ناقض حاکمیت عراق بود.

به نقل از السومریه، آیت الله سیستانی در واکنش به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آنها اعلام کرد: آنچه در نزدیکی فرودگاه بغداد رخ داد حمله وحشیانه و ناقض حاکمیت عراق بود.

در بیانیه دفتر آیت الله سیستانی که شیخ عبدالمهدی الکربلایی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کربلا آنرا قرائت کرد، آمده است: تحولات روند پرشتابی پیدا کرده است و بحران پیچیده‌تر می‌شود و کشور در شرایط بسیار خطرناکی قرار گرفته است از حمله ناجوانمردانه به مواضع نیروهای عراقی در شهر القائم که به شهادت و زخمی شدن دهها نفر از رزمندگان منجر شد تا حوادث تأسف بار بغداد طی روزهای گذشته تا حمله ناجوانمردانه به نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد در شب گذشته که نقض حاکمیت عراق و منشور بین المللی محسوب می‌شود و به شهادت جمعی از قهرمانان نبرد پیروزی بر تروریست‌های داعش منجر شد.

این واقعه و دیگر تحولات گواه این است که کشور در آستانه اوضاع دشواری قرار گرفته است. از طرف‌های ذی ربط درخواست می‌کنیم که خویشتندار باشند و با حکمت عمل کنند. از خدا می‌خواهیم که عراق و مردم آنرا نجات دهد.

  پربازدید ترین