• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پخش زنده تماس تصویری گروهی به فیس بوک اضافه شد

پخش زنده تماس تصویری گروهی به فیس بوک اضافه شد

شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که کاربران ویژگی مکالمه ویدیویی گروهی Messenger Rooms اکنون می‌توانند آن جلسات را به صورت زنده از طریق صفحات خود در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند. این ویژگی باعث می‌شود دعوت افراد برای پیوستن به چت‌های ویدیویی گروهی آنلاین از آنچه تا به امروز در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و خدمات چت گروهی تصویری رقیب وجود داشته، آسان‌تر شود.

این سرویس رایگان محدودیت زمانی برای جلسات ندارد و آن را از پیشنهاد‌هایی مانند برنامه Zoom که اکنون در دسترس است، متمایز کرده است. این برنامه در طول بیماری همه‌گیر کووید-19 محبوبیت زیادی داشته است.

فیس‌بوک به تازگی در وبلاگ خود نوشته است که تبدیل اتاق خود به یک برنامه پخش مستقیم در فیس‌بوک، زندگی حداکثر با 50 نفر را آسان می‌کند. این که آیا شما با دوستان خود میزبان یک باشگاه کتابخوانی هستید، با یک هیئت متخصص مصاحبه می‌کنید، یک کلاس بدنسازی را آموزش می‌دهید یا برای تفریح با دوستانتان وقت می‌گذارید. همه این‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در یک اتاق زندگی کنید تا برنامه‌های تعاملی بیشتری با مخاطبان با هر اندازه داشته باشید.

این شرکت گفت که ترافیک لایو فیس‌بوک در حال حاضر دو برابر سال گذشته شده است. از هنرمندانی که برای تلاش‌هایی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند، پول جمع‌آوری می‌کنند و باغ وحش‌هایی که سفر‌های ماجراجویی برگزار می‌کنند تا زوج‌هایی که نذر می‌کنند، می‌توانند راه‌های خلاقانه‌ای برای برقراری ارتباط از طریق فیس‌بوک پیدا کنند.

قابلیت جدید فیس‌بوک شامل ویژگی‌هایی برای کمک به میزبان Messenger Rooms است تا مزاحمان را از آن دفع کند و این مشکلی است که کاربران Zoom از آن رنج می‌برند.

  پربازدید ترین