• پنج شنبه, 30 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

لالیگا تأیید کرد؛ تنها راه خروج مسی از بارسا، پرداخت بند آزادسازی 700 میلیونی + عکس

لالیگا تأیید کرد؛ تنها راه خروج مسی از بارسا، پرداخت بند آزادسازی 700 میلیونی + عکس

لالیگا با حمایت از بارسلونا در دعوای حقوقی این تیم با مسی، بیانیه رسمی منتشر کرده است و می گوید که بند آزادی 700 میلیون یورویی همچنان در جای خود است.

لالیگا در بیانیه‌ای رسماً عنوان کرده است که هر باشگاهی که خواهان جذب لیونل مسی فوق ستاره‌ی بارسلونا باشد باید مبلغ 700 میلیون یورو بند آزاد سازی این ستاره را تمام و کمال پرداخت کند.

مسی 33 ساله یک بند در قراردادش دارد که به او اجازه می دهد که در پایان هر فصل بلوگرانا را ترک کند و در حالی که تصور می شد مهلت آن در ماه جون به پایان رسیده است، با گزارش مارکا در هفته گذشته که این حق مسی تمدید شده است مطابق با فصل طولانی 2019/20.

گفته می شود رئیس بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره فعلی غول‌های کاتالونیا اصرار دارند و اجازه نخواهند داد که فوق ستاره آنها به عنوان یک بازیکن آزاد این تیم را ترک کند و آنها فقط برای مذاکره درباره قرارداد جدید آماده دیدار با این بازیکن هستند.

بارتومئو و هیئت مدیره اکنون توسط لالیگا مورد تأیید قرار گرفته اند و بند آزادی  که احتمالاً برای هر باشگاه غیرقابل دستیابی است  برای مسی هنوز وجود دارد.

در بیانیه‌ی لالیگا آمده است که آنها فقط در صورت تطابق شرط آزادی بازیکن یا شرکت در مذاکره برای فروش، اجازه می دهند که مسی از قرارداد بارسلونا آزاد شود، اما او بدون اینکه یکی از این شرایط را برآورده کند، نمی تواند از این باشگاه برود.

روز شنبه، بارسلونا به دلیل مشورت این بازیکن در مورد نحوه هدایت خروج خود از این باشگاه، تیم حقوقی خود را اخراج کرد در حالی که مسی در حالی که طبق برنامه صبح یکشنبه برنامه ریزی شده بود، حاضر به آزمایش نشد.

با بروز اختلافات حقوقی بین بازیکن و باشگاه به طور فزاینده، اکنون گزارش می شود که فیفا و دیوان داوری ورزش احتمالاً در تابستان امسال در تعیین ماهیت هرگونه خروج از این بازیکن دخیل هستند.

  پربازدید ترین