• پنج شنبه, 06 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد

مصاف پرسپولیس ایران با النصر عربستان در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که تا پایان وقت های اضافی یک بر یک مساوی شده بود، در ضربات پنالتی به برد سرخ پوشان منجر شد و این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

تیم پرسپولیس ایران در ضربات پنالتی توانست با درخشش حامد لک 5 بر 3 تیم پرستاره النصر عربستان را شکست دهد و در نهایت با نتیجه 6 بر 4 باتوجه به نتیجه یک بر یک در پایان وقت اضافی، با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

دورازه بان تیم پرسپولیس با درخشش عالی، پنالتی چهارم تیم النصر عربستان را گرفت تا سرخ پوشان در ضربات پنالتی 5 بر 3 بر این تیم پرستاره فایق آیند.

این درحالی است که "ای اف سی" با حکمی عجیب و غریب عیسی آل کثیر ستاره پرسپولیس را به خاطر شادی پس از گل در بازی با پاختاکور ازبکستان به بهانه رفتار نژادپرستانه، شش ماه از بازی محروم کرد و جریمه 10 هزار دلاری برای وی در نظر گرفت.

بازی دو تیم که در نیمه اول با نتیجه یک بر یک مساوی شده بود در نیمه دوم نیز با همین نتیجه پایان یافت و به وقت های اضافی کشیده شد. با خطای احسان پهلوان روی بازیکن النصر در اواخر وقت اول اضافی و دریافت کارت زرد دوم، تیم پرسپولیس 10 نفره شد. دو تیم در پایان وقت های اضافی هم نتوانستند گلی را رد و بدل کنند و کار به پنالتی کشیده شد.

دیدار پرسپولیس و النصر در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دقیقه روز گذشته به وقت کابل در ورزشگاه جاسم بن حمد آغاز شد.


  پربازدید ترین