• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دزدی و فحشای اسرائیلی ها در دبی/ رسوایی برای سازشکاران

دزدی و فحشای اسرائیلی ها در دبی/ رسوایی برای سازشکاران

پس از گزارش‌های مربوط به تجارت مواد مخدر و فحشا و بی‌بندوباری اسرائیلی‌ها در دبی، دزدی و غارت اموال هتل‌ها در دبی از سوی صهیونیست‌ها نیز دادِ هتلداران در امارات را درآورده است.

رژیم صهیونیستی و امارات نیمه سپتامبر گذشته توافقنامه عادی سازی روابط بین دو طرف با نظارت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امضا کردند و توافقنامه معافیت گذرنامه نیز سپس بین دو طرف به امضا رسید.

پس از این توافق بود که صهیونیست‌ها به این شیخ نشین عرب حاشیه خلیج فارس سرازیر شدند. علاوه بر شرکت دولتی فلای دبی؛ سه شرکت هواپیمایی اسرائیلی نیز از این ماه بین تل آویو و دبی پروازهای مستقیم دایر کرده اند.

اکثر صهیونیست‌هایی که دبی را مقصد سفر خود قرار می‌دهند؛ نه برای تجارت و نه حتی برای گردشگری و دیدن صحرا به دبی نمی‌آیند بلکه هدف اول و آخر آنها فحشاء است که امارات برایشان فراهم کرده است. پشت پوسترهای طراحی شده برای سفر گردشگری به دبی، یک حقیقت تاریک نهفته است، این حقیقت که مردان اسرائیلی هدف جدیدی را برای مسافرت‌های بی بند وبارانه خود یافته اند و با این کار خود توانسته اند رونق جدیدی به صنعت روسپیگری در این نقطه از جهان بدهند.

گزارشگر رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: بعد از آن که دوربین‌های تلویزیونی زرق و برق و زیبایی‌های دبی را به تصویر کشیدند اکنون نوبت به سیاهی‌ها و پلشتی‌های آن فرا رسیده است.

چمدان‌های صهیونیست‌ها حاوی اشیا دزدیده شده از هتل‌های امارات

آنچه رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله یدیعوت آحارونت به آن پرداخته اند، دزدی و غارت اموال هتل‌ها در دبی از سوی اسرائیلی‌هایی است که اخیراً به امارات سفر کرده اند. با وجود گذشت فقط یک ماه از دایر شدن پروازها بین اسرائیل و امارات، اما گزارش‌ها حاکی است اسرائیلی‌ها اشیا و وسایل اتاق‌ها را در هتل‌های دبی می‌دزدند.

یک بازرگان اسرائیلی به این روزنامه گفت: «سالهاست به امارات سفر می‌کنم و در آنجا کارهای تجاری انجام می‌دهم. ماه گذشته به هتلی که در آن اقامت می‌کنم رسیدم و ترسیدم، زیرا چمدان اسرائیلی‌ها را در سالن استقبال هتل پیش از ترک آن برای یافتن اشیا دزدیده شده از اتاق‌ها باز می‌کردند. شماری از جوانان را دیدم که حوله‌ها و کتری برقی را در چمدان‌هایشان گذاشته اند. در چمدان یک زن گردشگر اسرائیلی هم در همان هتل یک لامپ پیدا شد که چند شکل (واحد پول در سرزمین‌های اشغالی فلسطین) بیشتر ارزش نداشت».

مدیر یکی از هتل‌های مشرف به برج خلیفه در مرکز منطقه تجاری الخلیج به روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونت، گفت: «میزبان صدها گردشگر از همه کشورهای جهان هستیم برخی از آنان برای ما مشکلاتی درست می‌کنند، اما قبلاً شاهد سرقت اشیا نبودیم. این اواخر گردشگرانی از اسرائیل را دیدیم که به این هتل می‌آیند و هر چه را که دم دستشان می‌آید در چمدان‌هایشان می‌گذارند و حوله‌ها و کیسه‌های چای و قهوه و حتی لامپ‌ها را می‌دزدندیک هتلدار در دبی: این اواخر گردشگرانی از اسرائیل را دیدیم که به این هتل می‌آیند و هر چه را که دم دستشان می‌آید در چمدان‌هایشان می‌گذارند و حوله‌ها و کیسه‌های چای و قهوه و حتی لامپ‌ها را می‌دزدند.

مدیر این هتل گفت یک بار «یک خانواده اسرائیلی با دو بچه اش برای اعلام ترک هتل آمدند و دریافتیم اشیایی از اتاق ناپدید شده است. کارمندان هتل زمانی که تلاش کردند به آنان خبر بدهند اشیا اتاقی که در آن اقامت داشتند ناپدید شده است داد و بیداد راه انداختند. پس از صحبت در نهایت، موافقت کردند که چمدان‌هایشان را بازکنند و دریافتیم ظرف یخ، شمع‌ها و حوله‌های صورت را در چمدان گذاشته اند. پس از آنکه گفتیم پلیس را در جریان قرار خواهیم داد اشیا را برگرداندند.

به نظر می‌رسد که گردشگران اسرائیلی به آویزهای لباس، فنجانها، قاشق و چنگال، برس تمیز کردن، اتو، حوله، روپوش و حتی چای و قوری قهوه در اتاق‌ها هم رحم نمی‌کنند. دزدی صهیونیست‌ها به جایی کشیده است که یک مقامات گردشگری امارات دست به دامان محمد بن راشد حاکم امارات برای فیصله دادن به اوضاع شده اند.

دزدان سرزمین فلسطینی‌ها به هتل‌های دبی هم رحم نمی‌کنند
اماراتی‌ها می‌گویند که آنان که به فلسطین و منابع آن رحم نکردند به هتل‌های دبی رحم می‌کنند؟! مردم امارات مشابه مردم دیگر کشورهایی که اخیراً به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته اند، با این اقدمات سازشکارانه مخالفند و این کاملاً با روایت مقامات رسمی امارات که که سعی می‌کنند اوضاع را گل و بلبل جلوه دهند، مغایرت دارد.

آنچه عوامل وابسته به ابوظبی انجام می‌دهند و اماراتی‌ها به سهولت در خیابان‌های تل آویو تردد می‌کنند و اسرائیلی‌ها را در آغوش می‌گیرند و تحت حمایت نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی می‌روند، تلاشی برای وانمود کردن این موضوع است که مردم بحرین و امارات حامی توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

این دزدی صهیونیست‌ها مختص امارات نیست و گزارش‌هایی در کشورهای اروپایی از این قبیل منتشر شده است و کار به جایی رسیده است که هتل‌ها از ترس سرقت و مشکل آفرینی صهیونیست‌ها به آنها خدمات نمی‌دهند و حتی در هتل‌های ترکیه به گردشگران اسرائیلی اجازه ترک هتل داده نمی‌شود مگر اینکه بازرسی کاملی از چمدان‌های آنها انجام شود و همه اشیا مسروقه بازپس گرفته شود.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پیشقراول دزدان است که رسوایی چمدان‌های مملو از لباس‌های چرکین در آمریکا و شتشو مجانی آنها در آمریکا زبانزد همگان است. بر اساس این گزارش، با وجود آن که شستشوی لباس یکی از خدمات ارائه شده برای میهمانان خارجی کاخ سفید محسوب می‌شود، اما خانواده نتانیاهو تنها طرفی است که به طور بالفعل کیف‌هایی مملو از لباس را برای شستشو تحویل مسئولین ذیربط می‌دهد.

یکی از مسئولین آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در این رابطه تاکید کرد با توجه به تکرار حضور نتانیاهو در کاخ سفید شاهد آن هستیم که خانواده اش به شکل متعمدانه و از پیش طراحی شده دست به این رفتار می‌زند.

مصائب بزرگی که سازشکاران برای مردم خود به ارمغان آورده اند
دزدی صهیونیست‌ها از هتل‌های امارات در واقع بخشی از مصائب زیادی است که رژیم‌های سازشکار از طریق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، برای مردم خود به ارمغان می‌آورند و مشکلات امنیتی، نظامی و اخلاقی به ویژه فعالیت باندهای مافیای مواد مخدر و فحشاء را هم به آن باید افزود. این جدای از مشکلات سیاسی ناشی از مخالفت مردم این کشورها با صهیونیستهاست.

براساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، بعد از امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان امارات و تل آویو قاچاقچیان و جنایتکاران صهیونیست فعالیت‌های مجرمانه خود را به دبی منتقل کرده اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در اراضی اشغالی شروع به انتقال فعالیت‌های تبهکارانه خود به دبی کرده‌اند.

در گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص آمده است: این قضیه قابل پیش‌بینی بود و مجرمان اسرائیلی بازار اقتصادی بزرگی را در دبی کشف کرده‌اند.این جنایتکاران صهیونیست اقدام به خرید املاک در دبی می‌کنند. این مجرمان خود را بازرگانان صهیونیست معرفی کرده و این واقعیت را پنهان می‌کنند که مجرمانی خطرناک هستند. ده‌ها جنایتکار صهیونیست در حال حاضر در امارات هستند و پس از جعل هویت خود به عنوان بازرگان، معاملات و پروژه‌هایی را با شرکت‌های مختلف منعقد می‌کنند.

  پربازدید ترین