• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

دیدار صمیمی اعضای جامعه روحانیت افغانستان مقیم تهران با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان تهران

 دیدار صمیمی اعضای جامعه روحانیت افغانستان مقیم تهران با مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری استان تهران

جمعی از اعضای جامعه روحانیت افغانستان مقیم تهران روز دوشنبه، 1399/11/13 با مسئولین  اداره امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری استان تهران دیدار و گفتگو کرد.

این ملاقات صمیمانه با تلاوت آیات چند از کلام الله  مجید توسط حجت الاسلام استاد مرادی شروع شد.

در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین شیخ علی ناطقی عضو برجسته جامعه روحانیت افغانستان مقیم تهران چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به رهبری امام امت به ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت گفت.

در ادامه وی به حل مشکلات مهاجرین اشاره نموده و ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سخاوتمند نظام اسلامی بویژه امام خامنه‌ای گفت: امروز  مهاجرین افغانستانی بیش از گذشته نیازمند مساعدت و همکاری می‌باشد.

شیخ علی ناطقی در ادامه افزود: ما خواهان تعامل بیشتر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با جامعه روحانیت افغانستان هستیم تا در حل مشکلات مهاجرین مساعدت  بیشتر صورت گیرد.

در ادامه این گفتگوی صمیمانه، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد امینی معاونت فرهنگی جامعه روحانیت افغانستان طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر پیرامون وحدت و همدلی  وحمایت همه جانبه از نظام اسلامی و ولایت فقیه که امتداد خط فکری نبی مکرم اسلام است تاکید نمود و آمادگی جامعه روحانیت افغانستان را در راستای همکاری فرهنگی با اداره کل امور اتباع اعلام داشتند.

در پایان معاونت محترم مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی ضمن عرض خیرمقدم به اعضای جامعه روحانیت انصارالمهدی افغانستان مقیم تهران از نشست همدلی و هم اندیشی روحانیت افغانستان ابراز خرسندی نمودند و در طی سخنان کوتاه گفت: حضور روحانیت محترم افغانستان در جهت مساعدت فرهنگی و تبلیغی در بین پناهندگان یک ضرورت است و امیدوارم این تعامل و همدلی با اداره کل ادامه پیدا کند.

  پربازدید ترین