• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

فیلیمو میزبان مردم افغانستان/ بهار 1400 فیلیمو برای افغانستان رایگان شد

فیلیمو میزبان مردم افغانستان/ بهار 1400 فیلیمو برای افغانستان رایگان شد

در راستای توسعه تعاملات فرهنگی میان کشورهای فارسی زبان، دسترسی محتوای محصولات فیلیمو برای مخاطبان کشور افغانستان ایجاد شد.

به گزارش روابط عمومی فیلیمو، یکی از ویژگی‌های هنر تصویر نزدیک کردن مولفه‌های فرهنگی و شناخت بیشتر میان مردمان کشورهای فارسی زبان است. همانطور که از دیرباز تا امروز کشور ایران شاهد اشتراکات فرهنگی بسیاری با ملت افغانستان است، از امروز به مدت سه ماه دسترسی به محصولات فیلیمو به منظور همگرایی بیشتر میان دوکشور اجرایی شد.

فیلیمو با گسترش فعالیت‌های خود در نظر دارد، با افزودن حدود 25 میلیون فارسی زبان مخاطبان خود را گسترش دهد و قدمی بلند در راستای رونق کسب و کار سرگرمی و توسعه اقتصاد هنر بر پایه فناوری‌های نوین بردارد.

همچنین این پلتفرم تلاش دارد در بازار گسترده پلتفرم‌های نمایش خانگی که در سطح بین المللی فعالیت می‌کنند سهم خود را از بازار مشترک منطقه که بر پایه زبان فارسی استوار است به دست بیاورد.

این اتفاق می‌تواند بر توسعه مناسبات فرهنگی و هنری میان کشورهای فارسی زبان کمک کند و در آینده شاهد تولیدات مشترک با تکیه بر ظرفیت هنرمندان بومی و جغرافیای کشورهای همسایه بهره ببریم.

گفتنی است پلتفرم فیلیمو قصد دارد ضمن ایجاد فضایی برای عضویت شهروندان فارسی زبان کشور افغانستان، به منظور همراهی بیشتر مخاطبان این کشور به مناسبت آغاز سال جدید شمسی اشتراک سه ماهه رایگان فیلیمو را در اختیار اعضای تازه وارد کشور افغانستان بگذارد تا پس از آشنایی با این خدمت به مرور فرهنگ تامین اشتراک برای استفاده از محصولات فرهنگی بر خط را تجربه نمایند.

علی نعیمی - فیلیمو

  پربازدید ترین