• پنج شنبه, 30 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین استاد علی ناطقی در حوزه فرهنگی قدردانی به عمل آمد

 با اهدای لوح تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین استاد علی ناطقی در حوزه فرهنگی قدردانی به عمل آمد

از تلاش‌های ارزنده و فعالیت های صادقانه حجت الاسلام و المسلمین استاد علی ناطقی مدیر محترم فرهنگی دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی (مدظله العالی) در دفتر تهران با اهدای لوح تقدیر شد.

مراسم تجلیل از طلاب و مبلغین و همچنین تجلیل از مدیریت فرهنگی دفتر حضرت آیت الله فاضلی بهسودی(مدظله) با حضور نمایندگان حوزه علمیه مکتب الصادق و حوزه علمیه ولی عصر (عج) ، طلاب و علماء جامعه روحانیت انصارالمهدی (عج) با ابتکار عمل مدیریت فرهنگی دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی در تهران بر گزار گردید.

در این مراسم که در تاریخ 1400/01/23 طبق سنوات گذشته برگزار شد بعد از تلاوت آیات کلام الله مجید حضرت حجت الاسلام و المسلمین استاد محقق دایکندی ریاست دفتر حضرت آیت الله محقق کابلی(ره) زیر نظر مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی در طی سخنانی کوتاهی از حضور و همراهی و همکاری مخلصانه حوزهای علمیه و طلاب و علمای محترم جامعه روحانیت کمال سپاس و قدر دانی نمود همچنین از زحمات مدیریت فرهنگی حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ناطقی در خصوص تأسیس گروه جهادی و اجرای نمودن طرح احسان و همدلی با طلاب و اساتید تشکر کرد.

در ادامه صحبت های استاد محقق رئیس دفتر تهران، از جناب استاد ناطقی بعنوان مبلغ نمونه یاد شد و بعنوان مدیریت فرهنگی تبلیغی دفتر تهران، مورد تقدیر قرار گرفته و لوح تقدیر به پاس خدمات و زحمات ایشان به شیخ علی ناطقی تقدیم شد.

در آخر این نشست؛ رزمایش همدلی از طرف مدیریت فرهنگی دفتر آیت الله العظمی فاضلی بهسودی به بیش از صدو پنجاه نفر از  طلاب و مبلغین محترم تحت عنوان افطاریه بسته ی حمایتی توزیع گردید.

قابل ذکر است که در ایام رمضان سال گذشته و در روزهای نخست اپیدمی کرونا مدیریت فرهنگی دفتر تهران به تعداد 431 نفر از طلاب و علماء محترم تهران را بسته های حمایتی (حاوی مواد غذایی و بهداشتی ماسک و محلول ضد عفونی کننده) به ارزش بیش از شصت و چهار میلیون تومان نیز توزیع کرده بود.

متن تقدیر از حجت الاسلام و المسلمین استاد علی ناطقی مدیر محترم فرهنگی دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی (مدظله العالی) در دفتر تهران به شرح ذیل می باشد:
جناب حجت الاسلام والمسلمین استاد علی ناطقی مدیریت محترم فرهنگی دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی (مدظله العالی)  در تهران از اینکه با تلاش های ارزنده و فعالیت های صادقانه حضرتعالی در حوزه فاخر فرهنگ و عرصه فخیم علم و عمل در خصوص تببین اهداف والای مرجع فقید، حضرت آیت الله العظمی محقق کابلی(ره) بویژه خلف صالح وی حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی (مدظله العالی)  با تبادل افکار و بسترسازی برای تعامل پایدار با دفتر معظم له دستاوردهای ارزشمندی داشته‌اید، به پاس خدمات شایسته‌تان این لوح تقدیر به جنابعالی به عنوان مدیر فرهنگی دفتر تهران تقدیم می‌گردد. از خدای متعال توفیق روزافزون حضرتعالی را در راه خدمت به اسلام و مسلمین بویژه اهداف والای مرجعیت مسئلت دارم.

محمد اکبر محقق
مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی فاضلی بهسودی(مدظله العالی) دفتر تهران

  پربازدید ترین