• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

شکست های متواتر؛ ماهیت پوشالی رژیم صهیونستی فاش می شود

در چند روز گذشته اوضاع بر وفق مراد رژیم صهیونستی غاصب قدس پیش نرفته است. این کشور مجعول بارها تحقیر شده، اما اخیراً در اتفاقات و رویدادهای زنجیره‌ای شکست‌های تلخی را متقبل شد و این شکست‌ها در حمله و ضد حمله، ماهیت پوسیده و ناتوان و بیمار و پوشالی این دیکتاتوری به ظاهر دموکراتیک را فاش ساخت.

اتفاقات اخیر در ابعاد مختلف نشان داد که این رژیم هم در بعد قوای هوایی، هم دریایی، هم زمینی و هم موشکی کاملاً ناکام و ناتوان است و این رسانه‌های غربی و امریکایی است که از مترسک صهیونیزم، گودزیلا می‌سازند و برخی کشورهای اسلامی که رهبران مفسد و ترسو و دیکتاتور دارند از آن می‌ترسند.

موشک شلیک شده از یک پهپاد اسراییلی که نفتکش ایرانی را نشانه گرفته بود به خطا رفت و نفت کش لبنانی را هدف گرفت. این مسئله نشان می‌دهد که برتری هوایی اسراییل وقتی نتواند یک هدف غیر نظامی و آسان را منهدم کند، افسانه‌ای بیش نیست.

حتماً نام و آوازه گنبد آهنین به گوش تان خورده است، جالب است بدانید که صدای آژیر خطر در شهرک‌های اسراییل در فلسطین اشغالی در هفته‌های اخیر چند بار به صدا در آمده است؛ زیرا موشک‌هایی که از سوی جریان مقاومت شلیک شد، از گنبد آهنین گذشت و حساس ترین مراکز نظامی و اتومی این کشور مجعول را هدف قرار داد. منابع صهیونیستی خبر دادند که صدای آژیر خطر در شهرک «کیسوفیم» و در منطقه اشکول شنیده شده است. دو روز پیش راکتی به تاسیسات هسته‌ای دیمونا برخورد کرد. رسانه‌های اسراییلی گزارش دادند که سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین نتوانست این موشک را رهگیری کند و عملا این سامانه بیکاره از آب در آمد.

کشتی هایپریون این رژیم غاصب نیز در نزدیکی بند فجیره امارات متحده عربی هدف قرار گرفت و نتوانست از آن جلوگیری کند. همچنان افراد مسلح ناشناس بر یک مرکز جاسوسی اسراییل در اربیل عراق حمله کردند و ضمن منهدم کردن این لانه جاسوسی، چندین جاسوس را نیز حذف کردند.

این اتفاقات نشان می‌دهد که اسراییل یک کشور مجعول، غاصب، دیکتاتور و قاتل است که از درون پوسیده و هیچ توانایی فوق العاده ندارد، اما از سوی رسانه‌ها و کشورهای غربی همواره چنان وانمود می‌شود که این رژیم کوچک و محقر قدرت بزرگ منطقه است.

  پربازدید ترین