• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

روز قدس خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده و آنها را آشفته کرده است

روز قدس خواب را از چشم صهیونیست ها ربوده و آنها را آشفته کرده است

دبیرکل مجمع علمی ثقلین گفت: روز قدس خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده است و آنها را آشفته کرده و نشان می دهد مسلمانان براساس وعده های الهی به پیروزی دست خواهند یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین فواد کاظم المقدادی عصر روز سه شنبه 14 ثور/اردیبهشت 1400 در دومین کنگره بین المللی قدس شریف که به صورت مجازی برگزار شد، به فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: شکست و نابودی آنها براساس آیات قرآن کریم حتمی است.

وی با بیان اینکه پس از حرکات جهادی در فلسطین، صهیونیست ها این گروه های جهادی را متفرق، محاصره و تضعیف کردند، افزود: صهیونیست ها به دنبال ایجاد یک هویت جعلی برای فلسطینی ها بودند تا جهاد و مقاومت را در میان آنها از میان برده و آنها را به سمت دیپلماسی ببرند.

دبیرکل مجمع علمی ثقلین ادامه داد: صهیونیست ها تلاش کردند تا مسئله فلسطین را یک مسئله عربی و نه اسلامی جلوه دهند و این توطئه آنها یک مرحله دیگر از عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی بود.

وی با اشاره به عادی سازی روابط اسرائیل با همسایگان فلسطین و تبدیل این دولت به یک حکومت خودمختار کوچک و بی دفاع، خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق های ناگوار، نور امید با پیروزی انقلاب اسلامی در میان امت های مسلمان درخشید.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم المقدادی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شکست مستکبران و اعلام روز جهانی قدس تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرد، گفت: در همین راستا گروه های مقاومت در اوج رنج و محنت امت های اسلامی، در کشورهای اسلامی شکل گرفت که از جمله مهم ترین آنها حزب الله است که شعله مقاومت را همواره فروزان نگه داشته است.

  پربازدید ترین