• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اعلام محکومیت مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت- تهران در پی حادثه هولناک و تروریستی مکتب دخترانه سید الشهدا در غرب کابل

 اعلام محکومیت مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت- تهران در پی حادثه هولناک و تروریستی مکتب دخترانه سید الشهدا در غرب کابل

ضمن محکومیت شدید تعدی به حریم دانش‌آموزان و مدرسه و کشتار سبعانه‌ی کودکان بی‌گناه ،از عموم مسلمانان ، آزادیخواهان و مردم نیک اندیش دنیا می‌خواهیم با پدیده‌ی شوم ترور کودکان بی گناه و تجاوز به ساحت مراکز آموزشی و علمی مقابله کرده و خواستار محاکمه‌ی عاملان و آمران و پشتیبانان این جنایت های هولناک باشند.

مرکز مطالعات فقهی تعلیم و تربیت- تهران طی  بیانیه ای حادثه هولناک و تروریستی مکتب دخترانه سید الشهدا در غرب کابل  را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: و ما نقموا منهم‌ اِلّا أن یؤمنوا باللّه العزیز‌ الحمید ٫٫نمی‌دانم  چگونه می‌توان دید و فریاد نکشید؟شنید و خونین جگر نشد؟! پاره های تن بخون آلوده و ناله های دلخراش دخترکان معصوم کابلی را؟!!

جرمشان چه بود؟! معصومیت آمیخته به محبت اهل بیت علیهم السلام؟! یا روزه داری و بودن در مکتب سیدالشهداء علیه السلام؟!

چند روز است از هنگام شنیدن این خبر هولناک که ٫٫در غرب کابل در مکتب دخترانه‌ی سیدالشهداء‌ ، با انفجار خودروی بمب گذاری شده نزدیک به یکصد نفر کشته و مجروح شده اند٫٫  از عمق وجودم می‌سوزم و با خود ، اندوه کابل افزون ‌کُشت ما را ، زمزمه می‌کنم!

الله اکبر از این همه جنایت  و تحمیل این همه ظلم و مظلومیت به مردمی نجیب و شریف و شکیبا ، که تنها آرزومند استقلال و استقرار صلح در سرزمین خویش‌اند!

مردمی که نیم قرن است از تجاوز استعمار سرخ و جلادی مزدوران آنان تا تجاوز و غارت استعمارگران غربی و قتل وکشتار سربازانشان به ستوه آمده‌اندو امروز گرفتار بلای مضاعف تروریسم کور نابخردان مدعی دیانت وهابی امریکایی شده‌اند !

اما دریغا از یک نهاد بین المللی ، از یک سازمان بشر دوستانه و یا یک اراده‌ی با نفوذ جهانی که در مقابل این ظلم فراگیر بایستد ،آن را محکوم کند و برای رفع این ستم اقدام نماید!

ما می‌دانیم که این جنایت ،قصاص فاطمیون  به جرم جهاد پدران در مقابل امریکا و رژیم صهیونیستی و تروریست‌های دست پرورده‌ی آنان داعش است!

لذا ضمن محکومیت شدید تعدی به حریم دانش‌آموزان و مدرسه و کشتار سبعانه‌ی کودکان بی‌گناه ،از عموم مسلمانان ، آزادیخواهان و مردم نیک اندیش دنیا می‌خواهیم با پدیده‌ی شوم ترور کودکان بی گناه و  تجاوز به ساحت مراکز آموزشی و علمی مقابله کرده و خواستار محاکمه‌ی عاملان و آمران و پشتیبانان این جنایت های هولناک باشند.

از درگاه حضرت ربوبی در این ماه عبادت و بندگی ،خاضعانه و ملتمسانه برای محرومان و مصدومان شفا و عافیت و برای بازماندگان صبر و اجر و برای شهداء رضوان و رحمت مسألت می نماییم. امیدواریم مردم صبور افغانستان با دوری از هرگونه تفرقه و جدایی ، در مقابل دشمنان و اشغالگران غربی اعم از اروپایی و آمریکایی در صف واحد بایستند و ضمن رفع اشغال و حفظ استقلال در آبادی و عمران وطن خویش بکوشند. اّلیس الصبح بقریب؟

  پربازدید ترین