• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

اردوغان مدعیِ اسلامگرایی ؛ از حرف تا عمل!

اردوغان مدعیِ اسلامگرایی  ؛ از حرف تا عمل!

تحولات این روزهای فلسطین سنگ بنای محک مسئولان و مقامات کشورهای اسلامی شده است و در مقابل شاهد هستیم مقامات کشورهای به ظاهر اسلامی ریاکارانه به دنبال نفوذ مستکبرانه در کشورهای دیگر است ولی هیچ اقدام عملی را برای فلسطینی ها انجام نمیدهند!

یکی از مسئولان مدعی، رجب طیب اردوغان است؛ فردی که در ظاهر وانمود می کند که حامی مردم مظلوم فلسطین است ولی در عمل با دشمن مردم فلسطین رژیم صهیونیستی همکاری تنگاتنگی دارد؛ برای آزادی خواهان این سئوال مطرح نیست که چرا دولت اردوغان گام های عملی در حمایت از فلسطین برنمیدارد؟!؟ آیا این رئیس حزب عدالت و توسعه ترکیه نبود که به مسلمانان جمهوری آذربایجان کمک کرد تا قره باغ را از اشغال ارامنه آزاد کند!؟ حال چگونه است که به کمک مردم مظلوم فلسطین نمی شتابد!

از رئیس جمهور ترکیه  میپرسیم؛ آیا در حال حاضر مردم مسیحی اکراین الویت‌ اصلی شماست یا اقدام عملی برای حمایت از ملت مسلمان فلسطین؟!؟
آیا وقت آن نرسیده که به مردم فلسطین همانند جمهوری اسلامی ایران که حمایت های همه جانبه داشته ترکیه نیز به گروه های فلسطینی های خط مقدم مقابله با رژیم تا دندان مسلح کمک کند؟!؟

حماس و دولت اردوغان که از لحاظ خط مشی فکری و سیاست های اخوانی بسیار به یکدیگر نزدیک هستند! چرا پا پیش نمیگذارد؟!؟

خوش خیالی است که اردوغان در راستای منافع فلسطین گام بردارد برعکس او دنبال منافع ناتو، آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است این را می توان در موضع گری های مقامات ترکیه و در راس آن اردوغان و هم حزبی های آن به وضوح مشاهده کرد.

بزودی آینده گان قضاوت خواهند کرد که چه کسانی از روی صدق و درستی دنبال آرمان فلسطین بودند و چه کسانی ریاکارانه و به دروغ مدعی حمایت از آرمان قدس شریف بودند؛ آن روز دیر نخواهد شد و قطعا فلسطین با حمایت های خالصانه ی محور مقاومت بزودی آزاد خواهد شد و به آغوش کشورهای مسلمان بازخوانی گشت و روسیاهی برای ذغال خواهد ماند.

  پربازدید ترین