• جمعه, 31 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

توافق آتش بس در غزه وارد مرحله اجرا شده است

 توافق آتش بس در غزه وارد مرحله اجرا شده است

 طبق توافقات صورت گرفته، آتش بس در غزه از ساعت 2 بامداد به وقت فلسطین به مرحله اجرا درآمده است.

طرح پیشنهادی مصر برای توقف درگیری‌ها میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در غزه از لحظاتی قبل (ساعت 2 بامداد جمعه به وقت فلسطین) به مرحله اجرا درآمده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (20 ثور/اردیبهشت ماه) و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

آکسیوس به نقل از یک مسئول صهیونیست نوشت: مبنای آتش بس، آرامش مقابل آرامش است.

صهیونیست‌ها تاکنون صدها فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان را به شهادت رسانده‌اند، رژیم صهیونیستی با توجه به این که نتوانسته مشکل سیاسی خودش را به سرانجام برساند در برخورد با فلسطینی ها بدون این که عواقب رفتارش را محاسبه کند وحشیانه به فلسطینی ها حمله می کند.

اما از سوی دیگر مقاومت در پاسخ به حملات وحشیانه اشغالگران قدس، از شهر تل آویو پایتخت سیاسی رژیم صهیونیستی تا پادگان های نظامی این رژیم و حتی نیروگاه حساس دیمونا را هدف قرار داده است و از لایه‌های متعدد رژیم صهیونیستی و حتی گنبد آهنین عبور کرده است، گروه‌های مقاومت قدرت پاسخگویی بسیار بالای خود را به نمایش گذاشته اند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

آمار شهدا و مجروحین فلسطین تا این لحظه: در نتیجه حملات صهیونیست‌ها، 232تن شهید شدند که از میان آنها 65 تن کودک، 39 تن زن و 17 تن مسن بودند و بیش از 1900 تن نیز زخمی شدند.

  پربازدید ترین