• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

معاون ولایت فاریاب، به عنوان سرپرست این ولایت، گماشته شد

معاون ولایت فاریاب، به عنوان سرپرست این ولایت، گماشته شد

بعد از اعتراض چندین روزه باشندگان ولایت فاریاب، مسئولان در اداره مستقل ارگان های محلی اعلام کردند که عبدالمقیم راسخ، معاون مالی و اداری ولایت فاریاب، به عنوان سرپرست امور این ولایت گماشته شده است.

اداره مستقل ارگان های محلی اعلام کرده که عبدالمقیم راسخ فرزند عبدالباقی معاون مالی اداری ولایت فاریاب، به خاطر حل مشکلات و خواست مردم فاریاب از سوی اداره مستقل ارگان های محلی، به منظور سرپرستی از امور ولایت فاریاب، توظیف گردیده است.

این در حالیست که روز گذشته (دوشنبه)، باشندگان فاریاب، برای دهمین روز علیه داوود لغمانی والی گماشته شده حکومتی، تظاهرات کردند.

نرگس مومند حسن‌زاده، سخنگوی اداره مستقل ارگان‌های محلی، روز گذشته گفته بود که محمدداوود لغمانی به کارش ادامه خواهد داد و گزارش‌هایی که درباره فراخواندن والی فاریاب به مرکز و واگذاری امور ولایت به معاون والی نشر شده است، درست نیست.

داوود لغمانی در سوم ثور به جای نقیب‌الله فایق، به عنوان والی فاریاب تعیین شد. او قرار بود در بیست‌وپنجم همین ماه به دفتر کارش معرفی شود، اما با اعتراض باشند‌گان فاریاب روبه‌رو شد. این اعتراض هم‌زمان با تقرر لغمانی در یک مقر نظامی در این ولایت، بیشتر شد و حتی افراد مسلح نیز پای شان به اعتراض گشوده شدند.

  پربازدید ترین