• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

واکنش گروه های مقاومت فلسطین به سخنان سید حسن نصرالله

 واکنش گروه های مقاومت فلسطین به سخنان سید حسن نصرالله

 گروه های مقاومت فلسطین از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص نبرد "سیف القدس" که به دشمن درس فراموش نشدنی داد، قدردانی کردند.

گروه های مقاومت فلسطین از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص نبرد "سیف القدس" که به دشمن درس فراموش نشدنی داد، قدردانی کرده و گفتند: قدس می تواند یک نبرد منطقه ای برای نابودی رژیم اسرائیل آغاز کند.

حازم قاسم: سخنان سید نصرالله در خصوص همبستگی عملی مقاومت، مسئله بسیار مهمی است
"حازم قاسم" سخنگوی جنبش حماس گفت: سخنان سید حسن نصرالله در خصوص همبستگی عملی مقاومت در داخل فلسطین و خارج آن، مسئله بسیار مهمی است؛ چراکه اشغالگران تمامی امت را هدف قرار می دهد و جنایت های این رژیم دامن فلسطینی ها، لبنانی ها و مردم سوریه و اعراب را می گیرد.

وی وحدت مقاومت و گزینه ها و هماهنگی تلاش ها برای یک مقابله حقیقی کامل را امری مهم دانست و اشاره کرد: سخنان دبیرکل حزب الله در خصوص قدس، تنها منحصر در مرز های غزه نیست، بلکه تأکیدی بر آنچه همیشه می گوییم و آن اینکه این شهر در نزد تمامی اقشار و مذاهب امت مقدس است.

قاسم با تأکید بر اینکه اشغالگران نسبت به ایجاد درگیری در این شهر برحذر باشد، گفت: آشتی که مقاومت از آن سخن می گوید تنها محدود به مرزهای غزه نیست، بلکه تمامی منطقه را فرا خواهد گرفت.

سخنگوی جنبش حماس بازی در قدس را بازی با آتش و تجاوز از تمامی خطوط قرمز دانست که تنها مربوط به فلسطین نیست، بلکه امت عربی و اسلامی را شامل می شود.

احمد المدلل: سید نصرالله مقاومت لبنان را کامل کننده مقاومت غزه می داند
از سوی دیگر احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اشاره کرد: سید حسن نصر الله تأکید کرد که روحش در مقاومت غزه است و مقاومت غزه با مقاومت لبنان کامل می شود و بیرون راندن دشمن صهیونیستی و جلوگیری از جنایت های آن علیه قدس و مسجد الاقصی و ملت فلسطین تنها از طریق مقاومت امکان پذیر است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی افزود: سید نصر الله پیروزی مقاومت لبنان در سال 2000 را آغاز رسیدن به پیروزی غزه در سال 2021 دانست که آغاز نابودی صهیونیست ها در سرزمین فلسطین به شمار می رود.

ماهر مزهر: سخنان نصرالله مرحله جدیدی از مبارزه، حمایت و پشتیبانی را ایجاد می کند
همچنین ماهر مزهر عضو ارشد جبهه مردمی فلسطین، سخنان سید حسن نصرالله را گذرگاه اساسی در جهت ارتباط پیروزی های مقاومت دانست که از سال 2000 میلادی در جنوب لبنان و پیروزی ملت فلسطین بر تجاوز اسرائیل آغاز شد.

ماهر مزهر این پیروزی را سنگ بنای مرحله جدید دانست و گفت: دوران شکست تا ابد به پایان رسیده و امروز دوران جانفشانی و پیروزی است.

وی اشاره کرد: قدس مایه وحدت ماست و می تواند موجب آغاز یک نبرد منطقه ای در جهت نابودی اشغالگران شود.

عضو ارشد جبهه مردمی بیان داشت: این سخنرانی دارای ابعاد خاصی است و مرحله جدیدی از مبارزه، حمایت و پشتیبانی قیام علیه عادی سازی روابط، خیانت و توطئه ایجاد می کند و از تقویت پایداری ملت ما حمایت کرد و آن را به سمت تقویت مقاومت با تمام امکانات موجود سوق می دهد.

  پربازدید ترین