• شنبه, 08 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

کنفرانس گفتمان سیاسی از دیدگاه امام: نظام بین الملل و مسائل جهان برگزار می شود

 کنفرانس گفتمان سیاسی از دیدگاه امام: نظام بین الملل و مسائل جهان برگزار می شود

کنفرانس بین المللی مجازی «گفتمان سیاسی از دیدگاه امام خمینی(ره): نظام بین الملل و مسائل جهان اسلام» چهارشنبه 12 جوزا/خرداد به صورت مجازی برگزار می شود.

در آستانه سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه ایران فردا (چهارشنبه) 12 جوزا/خرداد ماه از ساعت 14 الی 16:45، نشست تخصصی بین المللی پیرامون اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) را به صورت مجازی برگزار می کند.

در این همایش بین المللی که در حرم حضرت امام (ره) و با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و تنی چند از مقامات ارشد سیاسی ایران برگزار خواهد شد، اندیشمندان و شخصیت های برجسته فکری از اندیشکده های ایرانی و بین المللی در خصوص امام خمینی و تحولات جهان معاصر همچنین فرصت و چالش های پیش روی جهان اسلام سخنرانی خواهند کرد.

برگزاری کنفرانس مذکور با رویکرد تحولات منطقه ای با تاسی از رهنمودهای تاریخی حضرت امام (ره) در خصوص جهان اسلام و مسئله فلسطین برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، این همایش به صورت زنده از طریق سایت مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه به آدرس WWW.IPIS.IR پخش خواهد شد.

  پربازدید ترین