• جمعه, 10 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

آدم ربایان پدر عبدالرؤوف را تهدید به مرگ کردند

 آدم  ربایان پدر عبدالرؤوف را تهدید به مرگ کردند

پدر کودک ربوده ‌شده بلخی می گوید که اختطافچیان پس از پرتاب راکت به سوی خانه وی، پس از چاشت روز سه شنبه، 11 جوزا طی پیامی او را تهدید به مرگ کرده‌اند.

حاجی محمد نبی، پدر عبدالرؤوف 9 ساله که 10 ماه پیش ربوده شده‌است، به این خبرگزاری گفت: ساعت 2 پس از چاشت روز گذشته (11 جوزا) اختطافچیان چندین پیام را از طریق وایبر به وی فرستاده و هشدار داده‌اند که او را خواهند کشت.

به گفته پدر عبدالرؤوف، اختطافچیان هشدار داده‌اند که این بار خود او را هدف قرار داده و خانواده‌اش را بار دیگر سوگوار می کنند.

حاجی نبی از اقدامات دولت برای آزادی پسرش ناامید شده، می گوید که دولت از ابتدا تاکنون جواب قانع کننده‌ای به آنان نداده است.

در همین حال، عادل‌شاه عادل؛ سخنگوی پولیس بلخ به آوا می گوید که پولیس مسئول تامین امنیت جان تمام شهروندان و خانواده عبدالرئوف است و در کنار آن، فامیل عبدالرؤوف محافظین شخصی نیز دارد.

این در حالی است که از اختطاف این کودک 9 ساله بلخی، 10 ماه می گذرد و سخنگوی پولیس بلخ می افزاید که بررسی قضیه اختطاف عبدالرئوف از سوی مرکز صورت می گیرد و با آن هم پولیس در این قسمت تلاش دارد.

پیش از این اختطافچیان در بدل رهایی عبدالرؤوف 9 ساله، 2.2 میلیون دالر خواسته‌ بودند که به گفته خانواده وی، فراهم کردن این مبلغ در توان آنها نیست.

  پربازدید ترین