• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

شوک به یورو؛ کریستین اریکسن سکته کرد؟ (عکس)

شوک به یورو؛ کریستین اریکسن سکته کرد؟ (عکس)

کریستین اریکسن، ستاره تیم ملی دانمارک، بدون برخورد بیهوش شد.

رقابت‌های یورو از روز گذشته آغاز شد و در دیدار افتتاحیه دو تیم ایتالیا و ترکیه به مصاف یکدیگر رفتند. اما روز دوم رقابت ها نیز در حالی آغاز شد که دو تیم سوئیس و ولز در بازی اول  به تساوی 1-1 دست یافتند.

اما در دومین بازی از روز دوم رقابت های یورو دو تیم دانمارک و فنلاند به مصاف یکدیگر رفتند. اما یک اتفاق بسیار شوکه کننده در لحظات پایانی بازی در نیمه اول این دو تیم رخ داد؛ جایی که کریستین اریکسن ستاره تیم ملی دانمارک به یکباره روی زمین افتاد و بیهوش شد.
 
از شکل افتادن کریستین اریکسن به زمین مشخص بود که این ستاره تیم ملی دانمارک دچار مشکل بزرگی است. به همین خاطر داور مسابقه یعنی آنتونی تیلور خیلی سریع از کادر پزشکی دانمارک درخواست کرد که به زمین مسابقه بیایند و به وضعیت این بازیکن رسیدگی کنند.

اما چهره بازیکنان دو تیم کاملاً وخامت اوضاع را نشان می‌داد. بازیکنان تیم ملی دانمارک به قدری ناراحت و شوکه شده بودند که اشک از چشمان آنها جاری شد.

کادر پزشکی دانمارک چند دقیقه درون زمین به وضعیت کریستین اریکسن رسیدگی کردند و حتی وضعیت به قدری غیر قابل مشاهده و ترسناک بود که برای جلوگیری از مشاهده دوربین های تلویزیونی به شکلی عجیب دور اریکسن پوشانده شد.

بازیکنان تیم ملی آلمان نیز اینگونه از اریکسن حمایت کردند.

 بازیکنان و کادرفنی فنلاند هنگام بیرون آمدن بازیکنان دانمارک از تونل آنها را تشویق کردند.

برخی منابع مدعی شدند خود اریکسن از طریق فیس تایم با هم تیمی هایش صحبت کرده و به آنها اطلاع داده در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان دانمارک نیز بعد از این تماس راهی زمین شدند.

کسپر اشمایکل اولین بازیکنی بود که برای گرم کردن مجدد به زمین مسابقه بازگشت و در ادامه بازیکنان فنلاند نیز وارد میدان شدند.

ادامه دیدار دانمارک - فنلاند از ساعت 23:00 به وقت افغانستان پیگیری خواهد شد. ابتدا چهار دقیقه پایانی نیمه اول انجام شده، بعد دو تیم پنج دقیقه استراحت می کنند و در ادامه نیمه دوم برگزار می شود.

 مارتین شوتس، مدیر برنامه کریستین اریکسن، هم تایید کرد که حال ستاره تیم‌ ملی دانمارک خوب است و حتی می تواند صحبت کند.

یوفا اعلام کرد اریکسن در شرایط پایدار قرار دارد. یوفا با انتشار متنی مدعی شد اریکسن به بیمارستان منتقل شده و شرایط بازیکن پایدار است.

 پست کریستیانو رونالدو برای کریستن اریکسن: فکر و دعای ما درگیر کریستین اریکسن و خانواده اش است. دنیای فوتبال در کنار یکدیگر به امید شنیدن اخبار خوب هستند. امیدوارم خیلی سریع تو را در زمین فوتبال ببینم. قوی باش.
 بیانیه فدراسیون دانمارک: کریستین اریکسن هوشیار است و برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شده است.

بازیکنان و کادر پزشکی به این شکل و برای حفظ آرامش اریکسن او را مشایعت کرده اند.

واکنش گری لینه کر، مجری مشهور انگلیسی: خدای من، شرایط وحشتناک به نظر می رسید.

تصویری منتشر شده که نشان می دهد کریستن اریکسن با چشمانی باز و ماسک اکسیژن زمین را ترک کرده است.

درک رائی، گزارشکر ESPN نوشت: دشوارترین لحظات در طول دوران گزارشگری ام. دیدن این صحنه ها دشوار بود. قلب ما با اریکسن خواهد بود.
- بین اسپورت مدعی شد کریستن اریکسن هنگام ترک زمین زنده بوده است.
- لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید نیز برای اریکسن آرزوی سلامتی کرد.
 - بهت و اشک بازیکنان دو تیم و تماشاگران پس از اتفاق تلخ برای کریستین اریکسن
- حساب رسمی توئیتر رقابت های یورو 2020 با قرار دادن پرچم دانمارک برای اریکسن آرزوی بهبودی کرد.
- با اعلام یوفا، بازی تیم های دانمارک و فنلاند به علت بیهوش شدن کریستین اریکسن به حالت تعلیق در آمد.

  پربازدید ترین