• شنبه, 01 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

نتیجه اصلی و نهایی خیزش های مردمی باید نه به ارگی ها و نه به طالب ها باشد!

نتیجه اصلی و نهایی خیزش های مردمی باید نه به ارگی ها و نه به طالب ها باشد!

خون مردم اینبار نباید به صورت رایگان برای بقا و دوام جمهوری سه نفره بریزد از خون مردم اینبار به نفع مردم و تحکیم پایه های حاکمیت مردم استفاده گردد.

نفرت مردم از ارگی ها کمتر از طالب ها نیست از این که زمینه برای قیام در مقابل طالب ها مساعد شده عمل نیک و پسندیده است، متاسفانه ارگی ها نفرت مردم و قیام مردم علیه طالب ها را دارند به نفع خود مصادره می کنند در حال که اگر ارگی ها با سلاح گرم جنبش روشنایی و جنبش رستاخیز تغییر را قتل عام نمی کردند بدون شک مردم قبل از قیام علیه طالبان کار ارگی ها را یکطرفه می کردند چون ارگی ها عامل عمده تقویت ، تسلیح و بازگشت طالبان هستند و این ارگی ها بودند که با رهای اضافه از شش هزار زندانی ماشین کشتار طالبان را به چرخش درآوردند.

اکنون که قیام مردم آغاز شده است باید علت و معلول را که ارگی ها و طالب ها است از صحنه بردارند در غیر آن خیزش های مردمی برای بقای جمهوری سه نفره جمع عبدالله عبدالله هیچ ارزشی ندارد.

شکم ارگی ها و طالب ها از خون مردم تغذیه می‌شود و بالاخره خون مردم باید دشمنان مردم را نابود کند.

تغییر در رهبری سیاسی و تغییر نظام از متمرکز به غیر متمرکز یگانه راه بیرون رفت از معضله کنونی است.

مردم باید هوشیار باشند که ارگی ها اگر کمی نفس راحت بکشند بازهم از واژه افراد مسلح مسوول و غیر مسوول استفاده می کنند و بازهم طالبان را بر خیزش های مردمی ترجیح می دهند.

  پربازدید ترین