• سه شنبه, 04 ثور 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جنایات طالبان در طول تاریخ بشر بی سابقه است

جنایات طالبان در طول تاریخ بشر بی سابقه است

طالبان تروریست از آغاز ظهورش تا کنون جنایتهای بی شمار و بی سابقه ای را مرتکب شده که اگر با کل جنایات جنایتکاران جهان مقایسه شود، شاید جنایات اینها سنگینی کند.

طالبان دست به نسل کشی هزاره ها زد. به هر جا که رسید قتل عام کرد. آبادی ها را ویران کرد. زنان و کودکان و غیرنظامیان را ذبح و تیرباران و منفجر کردند. آنها هیچ گونه محدودیت و قاعده ای برای جنایاتشان نمی شناسند. طالبان و القاعده و داعش دیدگاه و رفتار یکسان دارند. همه ی آنها به دنبال قتل و‌ غارت و ویرانی هستند. به حز خودشان، دیگران را چه شیعه و چه سنی مسلمان نمی دانند و در حکم کفار هستند.

از نظر آنها پیشرفت و مدنیت عین ضلالت و کفر است. جهان آرمانی آنها دنیایی است که بشر از آغاز تا سرانجام باید درجا بزند، یعنی زندگی بدوی و ضد شهری داشته باشند؛ زندگی بدوی که مسستلزم عقب ماندگی، خشونت و درجا زدن است، مطلوب آنهاست.

از نظر آنها مظاهر تمدنی و ترقی کنونی بشر، نمادها و جلوه های کفر است و به هر صورت باید نابود شود.

از نظر آنها عقیده عموم مسلمانان و‌ مذاهب اسلامی از اول تا امروز در خصوص توحید، عین شرک بوده و باید پالایش شود. خدایی که آنها برای مسلمانان عرضه می کنند، مثل یک انسان است که محل حوادث است و گاهی وقتها سوار بر پشت یک پشه می شود و به گردش جهان می پرداز.

علی اکبر شریفی رهگذر

  پربازدید ترین