• پنج شنبه, 09 حمل 1403
    خبرگزاری افغان ایرکا

جنگنده های رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کردند

 جنگنده های رژیم صهیونیستی غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (شنبه) مناطقی در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مواضع نیروهای مقاومت فلسطین در دیرالبلح واقع در مرکز غزه و خان یونس در جنوب این باریکه را هدف قرار دادند.

بنابر خبرهای منتشر شده از سوی رسانه های عربی، جنگنده های رژیم صهیونیستی یک زمین زراعی را در شهرک بیت حانون واقع در شمال غزه نیز بمباران کردند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده که مواضع نیروهای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در پاسخ به حمله موشکی از غزه به فلسطین اشغالی هدف قرار داده است، حمله موشکی که نیروهای مقاومت فلسطین در غزه جمعه شب با بیش از 10 فروند موشک به دنبال شهادت یک جوان فلسطینی در قدس اشغالی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست و همچنین در واکنش به دستگیری دو اسیر از شش اسیر فلسطینی صورت دادند که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند.

بنابر گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال حمله موشکی جمعه شب نیروهای مقاومت، صدای آژیر حمله موشکی در شهرک صهیونیستی اشکول واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه به صدا در آمد.

شش اسیر فلسطینی که پنج نفر از آنها وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (15 شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی است، فرار کنند.

  پربازدید ترین