خبرگزاری افغان ایرکا | Afghan Irca News Agency
تاریخ انتشار: 1392/07/17 17:15کد خبر: 16359

سه پولیس در حملۀ انتحارى هلمند کشته شد

سه پولیس در حملۀ انتحارى هلمند کشته شد - خبرگزاری افغان ایرکا

حملۀ انتحارى موتربم در منطقۀ شوراب ولسوالى گرشک ولایت هلمند، جان سه منسوب پولیس را گرفت.

زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه

<div style="direction: rtl; text-align: justify;">حملۀ انتحارى موتربم در منطقۀ شوراب ولسوالى گرشک ولایت هلمند، جان سه منسوب پولیس را گرفت.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">بنا به اظهارات شاه محمد آشنا معاون دفتر مطبوعاتى قوماندانى امنیه ولایت هلمند،  این رویداد، حوالى ساعت 9 صبح امروز به وقوع پیوست.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">وى افزودکه فرد انتحارى، موتر مملو از مواد منفجره را در منطقۀ شوراب این ولسوالى، با موتر نیروهاى پولیس تصادم داد.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">آشنا گفت که با تصادم هردو عراده موتر؛ انفجار صورت گرفت که درنتیجه بشمول یک افسر سه پولیس کشته شد.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">منبع علاوه کرد که چهار فرد ملکى نیز دراین حادثه جراحت برداشته که توسط مردم محل و نیروهاى پولیس، به شفاخانه منتقل گردیده اند.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">مسوولیت این حملۀ انتحارى را، طالبان مسلح برعهده گرفته اند.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">قارى یوسف یکتن از سخنگویان این گروه میگوید که افراد آنها حملۀ انتحارى را در ولسوالى گرشک بالاى نیروهاى خارجى انجام داده اند؛ اما درمورد رقم تلفات و جراحات معلومات ارائه نکرد.</div> <div style="direction: rtl; text-align: justify;">گفتنى است که چند روز قبل نیز دراین منطقه، حملۀ انتحارى صورت گرفته بود.</div>
  • منبع: خبرگزاری افغان ایرکا
  • لینک کوتاه

تگ‌ها:

نظرات مخاطبان